Gå til innhold
Hundesonen.no

JUHU..! Nå henter jeg henne hjem!


MyPapillon

Recommended Posts

Skriver dette temmelig sent,men nå fredag 9 juni skal valpen endelig hentes hjem......

tror ikke det har gått helt opp for meg,men gjør nok det senere (idag..) fredag,når jeg setter henne i buret i bilen for hjemreise..ojoj..

Vil bare si takk til alle dere som har stått på med å hjelpe til med å finne navn til henne,og sitter med bare noen få nå(i motsetning til de flere A4 sidene jeg har skrivd.... :)

Det skulle ikke være lett,nei,men kan jo legge frem de jeg lurer på..Hmmm,tør jeg det?)

Noen av dere hadde kommet med noen navn i firb. med sommerfugl,tror jeg og har kombinert det...

(vet ikkeom jeg velger det,men var fint)

Nova Cho ?

Chanti (a) ?

Kala/Cala ?

Kaila ?

Chilia ?

Eyla ?

Nana ?

Hva synes dere? Kan noen av disse passe,tror dere? Bare syns de var fine,har mange fler,men da får jeg ikke bestemt meg,skal gi henne navn,nå fredag når jeg henter:15.30 tiden..

Så må minimere dem,sorry...har holdt på sååå lenge med å finne noe og det har ikke vært lett...

Takk..... Vilde :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange fine navn! Stemmer fro Chanti og Kala, men alle var fine. Lykke til med valpen! La oss få vite hvilket navn det ble og hvordan det går med dere, da;)

Bare et lite spørsmål til; Hvilken kennel har du kjøpt fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skriver så har du nok hentet din lille hjerteknuser. Gleder meg til å se bilde av henne her snart. :)

Her er de navnene jeg likte av de du la ut.

Eyla og Nana synes jeg var fine.

Ønsker deg lykke til med henne uansett hva hun blir å hete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåler du et navneforslag til? :)

I disse dager ble en liten jente født i Namibia. Hun fikk navnet Shiloh Nouvel... Vakkert navn, tenkte jeg da jeg fikk det opplest på nyhetene:) Hvorfor kan ikke en liten Papillon-jente få et sånt nydelig navn? :D

Uansett, gratulerer med valp :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...