Tina Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 Efter en diskussion med en veninde er jeg nødt til at høre jer... Hvor tit giver i jeres hunde nyt, rent vand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonja89 Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 2-3 ganger om dagen. Vi har jo 3 hunder og en "liten" skål, så den blir tom ganske fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 Det skal gis MINST en gang om dagen mener da jeg! Helst fler. Morgen, midt på dagen, kveld. Rent vann er livsviktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 Jeg prøver å skifte vann hver dag. Noen ganger går det 2 dager. Jeg ser ann vannet og jeg gir ikke hunden min vann jeg ikke ville ha drukket selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 Omtrent hver gang vi hvert ute å gått tur .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tussi Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 mellom 3 og 5 ganger som oftest, kommer ann på hvor tørst Tussi er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mia_Cavalier Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 Hundenes vann skifter vi vel 2-3 ganger om dagen. Ihvertfall alltid om vi ser at det ligger noe nedi vannet, og når det begynner å bli lite. Når vi har gått lang fjelltur pleier jeg å skifte vannet med en gang vi kommer hjem sånn at de skal få ordentlig godt og kaldt vann da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 hver dag. Noen ganger fler om hu drikker opp alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 Forskjelligt.. Kan ikke la vannet stå framme da han drikker mer en han egentligt klarer.. Han drikker til det ser ut som om magen ska sprekke og han får vondt hvis jeg løfter han opp.. Så jeg gir han litt vann noen ganger til dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 hver dag. Noen ganger fler om hu drikker opp alt. Jeg gir jo hun vann hvis det går tomt. hehe... Hun har alltid tilgang til ferskt vann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 Etter hvert måltid, altså to ganger om dagen. Sjelden hun drikker opp alt siden skåla er såpass stor og hun i tillegg får vann oppi maten, men skulle hun drikke opp alt får hun selvsagt nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anca Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 Vi gir Arjen rent vann 2 - 3 ganger om dagen. Av og til mer, blir ganske fort tomt siden skåla ikke er av det største slaget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 Ca 1-2 ganger om dagen tror jeg. Spørs litt på hvor mye de drikker (hunden og katten drikker som regel av samme skål). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 Skifter vann minst en gang om dagen. Da blir skåla skylt i varmvann, for å fjerne evt belegg og sånt. Han har også ei stor vannskål stående ute som han kan drikke av når han står ute (når jeg driver ute hos kaninene, og han er med) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 31. Mai 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 Okay, I er mere eller mindre enige med mig allesammen da. Herligt. Min veninde mente at jeg er tosset fordi jeg skifter hundenes vand et par gange om dagen, og jeg var overbevist om at flertallet gjorde det samme. Og det har I så hjulpet mig med at bevise. Takker så meget. =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 Gir Rocky rent vann fast 3 ganger om dager. Om morgenen, eftermiddagen og om kvelden. Så han har altid rent vann tilgjengeligt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 1. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2005 Jeg skifter vann en gan for dag, hver morgen. Og så etterfyller jeg om det trengs i løpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 1. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2005 bytter ut når det trengs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2005 Jeg bytter vannet når jeg ser det er bødd oppi, eller det har stått der til neste dag. Eller hvis jeg bare føler for ¨å gjøre det Men minst hver dag! For alt jeg vet kan det hende de andre i hust bytter vannet uten at jeg vet det :-k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2005 Mente selvfølgelig BØSS i vannet Jeg vet om editknappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 1. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2005 Du kan redigere innleggene ved å trykke "edit" Så slipper du å rette opp skrivefeil i et innlegg under, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 1. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2005 Jeg bytter både vann og vannskål hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 2. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2005 Jeg skifter når det trengs, men minst 2-3 ganger om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar