Gå til innhold
Hundesonen.no

Venter på Olivers....


Recommended Posts

Nå er det tre dager siden jeg bestilte Olivers på internett. Leverandøren bruker alltid å ringe samme dag eller dagen etter, og så kommer han kjørende med en gang eller neste dag. Hvilke erfaringer har dere med hvor lang tid det tar? (Nå begynner fortønna til Pippin å bli temmelig tom!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært helligdager nå ja :P Tipper de ringer i morgen, så har du foret hjemme på fredag :P Har de samme erfaringene som deg, med at de ringer samme dag (avhenger av når jeg bestiller..) og så er foret og varene der neste dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bare fått foret på døra to ganger, og første gangen bestilte vi når det var helligdag, og fikk det tre dager senere... Andre gangen vi bestilte så kom di dagen etterpå..

Hm, ringer dem til dere*? Det gjør di ikke her :P (ikke at det gjør noe)...

Men er jo mulig di skal kjøre ut mer evt i morra, og at di drøyer med din til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det tre dager siden jeg bestilte Olivers på internett. Leverandøren bruker alltid å ringe samme dag eller dagen etter, og så kommer han kjørende med en gang eller neste dag. Hvilke erfaringer har dere med hvor lang tid det tar? (Nå begynner fortønna til Pippin å bli temmelig tom!)

Du hører sikkert ifra dem i morra. Som andre har sagt, så har det jo vært helligdager.

Jeg får det på døra etter max to dager. Pleier å sende en sms til John-Ketil når jeg trenger noe, så svarer han meg i løpet av samme dag med beskjed om når han kommer innom. Regner med at det er han som leverer hos deg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det tre dager siden jeg bestilte Olivers på internett. Leverandøren bruker alltid å ringe samme dag eller dagen etter, og så kommer han kjørende med en gang eller neste dag. Hvilke erfaringer har dere med hvor lang tid det tar? (Nå begynner fortønna til Pippin å bli temmelig tom!)

Jeg ville enten ringt dem, hvis du har direktenr. til butikken, eller så ville jeg sendt en purremail til kundeservice. Kan være jeg er bortskjemt, men jeg får det mer eller mindre umiddelbart. Og siden mennesker er involvert og teknologi, så kan det jo være at noe har skjedd med din bestilling. Det kan jo skje. Så jeg ville etterspurt leveringen hvis jeg var deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...