Gå til innhold
Hundesonen.no

SKal jeg linke til deg?

Maria

Recommended Posts

Skrevet

Nå som jeg har fått ny hjemmeside er det på tide å oppdatere linkene der inne.

Legg inn adressen din, og gjerne et mini-banner (mener buttons) , så skal jeg linke til deg!

Min hjemmeside er www.durucz.com/portismaria ;)

Guest Vicky
Skrevet

Så lekker side du har fått! Virkelig kjempeflott! ;) Skjønner ikke hvordan du får ide`ene jeg.

Du kan gjerne linke til meg hvis du har lyst, så linker jeg dere tilbake :P

Men har ikke button ennå, men skal straks lage det, siden jeg holder på emd ny template....

Men har en sånn da, hvis den er liten nok?

bannervicky2.gif

http://www.lydighetsringen.com

Skrevet

Så lekker side du har fått! Virkelig kjempeflott! :P Skjønner ikke hvordan du får ide`ene jeg.

Du kan gjerne linke til meg hvis du har lyst, så linker jeg dere tilbake ;)

Men har ikke button ennå, men skal straks lage det, siden jeg holder på emd ny template....

Men har en sånn da, hvis den er liten nok?

http://www.lydighetsringen.com

Link er på vei.. :P Men da venter jeg med å sette inn banner. Bruker kun de som er 88*31.. :P Kan egentlig lage en til deg om du vil. Skal vi se:

Skrevet

Meg og! Hvis jeg får lov? :unsure:

banneret ligger under linker på sida mi... Helt nederst, er det greit om du tar den derfra?

Jeg får den av en eller annen grunn ikke opp her :P

Vet ikke om den er liten nok da?

linken er: http://home.online.no/~hstorstr

Jeg linker gjerne tilbake ;)

Og det er bare å skrike ut, om jeg skal linke til deg :P Føler at hjemmesida mi er litt tom nå for tida <_<

Fikk den ut denne helgen :P

Skrevet

Link er på vei.. :P Men da venter jeg med å sette inn banner. Bruker kun de som er 88*31.. ;) Kan egentlig lage en til deg om du vil. Skal vi se:

Den var rå lekker Maria :P

Skrevet

Kommer link opp imorgen(eller i kveld/natt), sitter på mamman min sin nå. Det er min pc alt ligger på, og den gidder jeg ikke starte opp enda :P Lat- nei... ;)

Bare å si ifra om fler vil ha link :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Med ausse, mener du da australsk gjeterhund? I Norge finner vi australsk kelpie, working kelpie, australsk gjeterhund og australsk cattledog. I tillegg er australsk gjeterhund delt i show- og arbeidslinjer. Alle er gjeterhunder med litt forskjellig opprinnelse og bruksområder. Den beste måten å finne informasjon om en rase på er å sjekke raseklubben i hjemlandet dens.  Begge kelpierasene vil jeg si er en del mer energisk og både fysisk og mentalt mer krevende enn australsk gjeterhund. Working kelpie mer enn australsk kelpie. Australsk gjeterhund er mildere og mer brukt som familiehund, men krever fortsatt en del aktivisering.
    • Ja og nei. De har medfødte instinkter, men de lærer masse kommunikasjon de første 8-10 ukene i valpekassa med mor og søsken. Etter det er det også viktig med sosialisering med voksne, trygge hunder som viser dem hva som er normal oppførsel.
    • Er de ganske like i gemytt og væremåte?
    • Kan en hund fødes uten hint til hvordan den oppfører seg til andre hunder? Spør for en jeg kjenner.
    • Skye terrier skiller seg jo en del ut fra de andre her, både i utseende og type. Jeg kjenner de ikke veldig godt, så anbefaler å sjekke raseklubben i hjemlandet. De andre har jeg møtt en del av. De er jevnt over ganske egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Hvis du er vant til gjeterhund så tror jeg det kan bli en ganske brutal overgang. Det er ikke bare å "jobbe mer og hardere", det er rett og slett en helt annen type hund og mye som ikke vil kunne fungere på samme måte. En utfordring er for eksempel å ha de løse. Pinscher er vagt mildere enn terrierene. Dansk-svensk gårdshund er også en pinscherhund, som er veldig lik brasiliansk terrier og parson russel, men mildere i gemyttet. Jeg har kjent folk som har kunnet kalle inn sine pinschere og dsg fra jakt på vilt. Pinscherene er også større enn manchesterterrier. Det er nok i stor grad trenbarhet, jaktinstinktet og selvstendigheten som skiller terrierene fra gjeterhundene, og i litt ulik grad. De er ikke interessert i å gjøre deg til lags eller høre på hva du sier, de er avlet for å jobbe selvstendig og jakte på og drepe smådyr. Du kan ikke regne med å kunne ha dem løs utenfor inngjerdede områder eller under tett kontroll. Jeg har f.eks. sett mange i konkurranse- og treningssammenheng, men veldig sjelden løse i skogen.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...