Ricco Skrevet 6. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2006 Nå er det på tide å presentere vår nye valp, Wendelbo`s Vigo, født 18/3 06. Vi hentet ham i pinsehelgen i Hallingdal. Han er en liten tøffing som ikke er redd for noen ting. Vi har fått miljøtrent han hele helgen på en stor utstilling så han har fått hilst og lekt med masse hunder og fått kost og blitt klappet på av mange mennesker. Goshi og Chanita tok i mot han uten noe problem, og det er bra. Her kommer en "liten" bildeserie.. Griseøre er godt! (han ble så glad i yakine som gav den til han!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 6. Juni 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2006 Deler det litt opp, er for mange bilder til å få alle inn på ett innlegg. Kosestund med Stine. (Yakine ) Leik med biteskinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabalder Skrevet 6. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2006 Gratulerer med ny hund, han er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 6. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2006 Å så skjønn lille gullet er Sølvi ! Gleder meg masse til å se ham! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 6. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2006 Der var godgutten ja! Han er en virkelig tøffing den gutten! Har jo selvfølgelig noen bilder av lillegutten jeg og da... I full fart forover! Vigo og den ene Hvite Gjeterhunden til oppdretterne våre; Babette! Fine gutten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 6. Juni 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2006 Så fine bilder Stine! Det siste var utrolig søtt! Ja, Helga Mari, eg tar han med i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 6. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2006 Her kommer enda noen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 6. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2006 Ja, Helga Mari, eg tar han med i kveld! banana banana Jeg gleeeeeder meg!! Regner med at det blir et bilde eller to... fra min side og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miko Skrevet 6. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2006 Awww, så utrolig nydlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 6. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2006 Han var utrolig fin, morsomt med valp, gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 6. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2006 Så skjønn han var Sølvi. Gratulerer så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grethe Skrevet 6. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2006 Nydelig! Hvem er foreldrene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 6. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2006 Kjempeskjønn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 6. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2006 Han var jo bare gjennomført nydelig Gratulerer med valp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 6. Juni 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2006 Nydelig! Hvem er foreldrene? Far er: Erasmus v. Noort Mor er: Wendelbo`s Fiona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 6. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2006 Åh guri! Så utroolig herlig! Gratulerer så masse! kjempeskjønn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 6. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2006 Så nydelig han er.. Gratulerer så mye med den lille. Håper dere får mye fin tid sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 7. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2006 Da har jeg endelig fått møte sjarmøren! Og FOR en hjerteknuser Vigo er Her kommer litt bilder fra denne kanten og... Vigo og Amigo treffes for første gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 7. Juni 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2006 Hehe for noen søte bilder da! da vi kom hjem i gårkveld var han helt utslitt... hadde nok vært en innholdsrik dag for lille prinsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 7. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2006 Han er så skjønn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 7. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2006 Så nydelig Lykke til med han Håper han tar seg godt ut i uts. ringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grethe Skrevet 7. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2006 Far er: Erasmus v. Noort Mor er: Wendelbo`s Fiona Da er han halvbror til min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 7. Juni 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2006 Da er han halvbror til min. Har de samme mor da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 7. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2006 For en søt liten tass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grethe Skrevet 7. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2006 Har de samme mor da? Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar