Gå til innhold
Hundesonen.no

Grilling 09.06.06

goJJo

Recommended Posts

Noen som vil være med på grilltreff med hundene i elveparken fredagen som kommer? Vi kan møtes på bragernes og gå bortover i parken til vi nesten er på enden. Der er det stor plass man kan slå seg ned ;)

Om man tar med langline kan bikkjene løpe løs og bade litt også ;)

Hvem vil være med? ;)

Cathrine - Mira, Bichon Frisè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier vi 1830 på bragernes torg :P Husk å ta med noe å grille, så tar jeg og Marianne med grill :P

Cathrine - Mira, Bichon Frisè

Marianne - Rikke,Phalène

Heidi- Elwira, Golden Retriever

Tine- Mia, Labrador Retriever.

Helen - Cora, Cavalier King Charles

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nææææhæ Tine! Ikke friste meg til å komme å da! Jeg som hadde bestemt meg for å bare ta det helt rolig den dagen siden vi skal starte lp dagen etter...kanskje vi kommer en liten tur å da-en bitteliten kanskje :)

Hehe.. hvis jeg skal lixsom som blir det en slags tur med hundene :P

Men tror ikke jeg skal da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nææææhæ Tine! Ikke friste meg til å komme å da! Jeg som hadde bestemt meg for å bare ta det helt rolig den dagen siden vi skal starte lp dagen etter...kanskje vi kommer en liten tur å da-en bitteliten kanskje :P

Hehe.. hvis jeg skal lixsom som blir det en slags tur med hundene :P

Men tror ikke jeg skal da!

må jo komme da! sikkert kjempekoselig! :)

holder det forresten med en grill? jeg har kjøpt en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan hadde dere det??

Noen bilder :) ???

Det var kjempekoselig :D

Jeg tok masse bilder, og noen filmer. Kan legge ut litt her når jeg har fått fiksa det :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. skal opp kl syv.. vi skal ut å konkurrere i morgen.. lp-debut! :)

Hvordan hadde dere det??

Noen bilder :D ???

oi så spennende! masse lykke til til dere! :o

vi hadde det innmari koselig! glemte nesten litt å ta bilder jeg, så fikk ikk tatt såå mange! men skal se dem seinere! tror jeg skal legge meg snart!

Rikke var såå flink å bada da! frivillig! det er første gangen og jeg er såå stolt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig koselig i går :D Mia var helt utkjørt, hun sovna med en gang jeg kom hjem og puttet henne i seng! HAr også spylt munnen hennes med vann og såpe (neida) Men, virkelig den drittspisingen hennes var disgusting.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg la merke til at jeg hadde en eller annen rar grimase på hvert bilde! :rolleyes: ikke veldig fotogen nei! :D

Litt uheldig, kanskje ;D Men det blei mange fine bilder da. Tok jo nesten 100, så det skulle egentlig bare mangle ;D

Var veldig koselig i går :o Mia var helt utkjørt, hun sovna med en gang jeg kom hjem og puttet henne i seng! HAr også spylt munnen hennes med vann og såpe (neida) Men, virkelig den drittspisingen hennes var disgusting.. :)

Ja, det var kjempekoselig ;) Litt dritt at hu spiser dritt ja. Hehe, ikke veldig delikat.

Mira sovna også med en gang, etter 20 minutters bad i kummen ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Stoffbur var jo en idé! Det tror jeg ikke hun har noe forhold til fra før, så da er det kanskje mulig å begynne helt fra start med positive assosiasjoner. Det skal jeg prøve!
    • Det høres jo ut som du må jobbe med å gjøre bil til noe mer positivt som et separat prosjekt. Det fikser du! Kan du ha med bur på trening og sette ut et annet sted for pause/hvile? Eller teppe et sted du kan binde henne? Vil et stoffbur funke og være annerledes nok til å senke terskelen litt? Kompostgrinder?
    • Det viser seg nå at hun rett og slett har traumer relatert til bilkjøring og spesielt det å bli forlatt alene i bil. Det er såpass alvorlig at jeg ikke har lyst til å gå nærmere inn på det ettersom tidligere eier ikke er her og kan forsvare seg, men dette gjør det ekstremt vanskelig både å gå på kurs og delta på treninger, ettersom jeg ikke kan "pause" henne i bil (da blir hun så stressa at det ikke er mulig å få kontakt med henne i det hele tatt). Hun har rett og slett ingen steder å slappe av på kurs/trening. Dette er utrolig fortvilende og jeg kjenner meg litt motløs akkurat nå... Hun er veldig trenbar og en kjempesøt hund innafor de rammene der hun føler seg trygg, men skal jeg ha sjans til å få gjort noe med øvrig problematferd (som det viser seg å være mye av) må vi gå på kurs og trene...
    • Takk, er veldig trist men vi fikk over 12 år sammen så litt trøst i de gode dagene.
    • Kondolerer❤️💔 Er vondt å miste sin beste venn🌸
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...