Gå til innhold
Hundesonen.no

Wolfdog.no


Guest Per Olav

Recommended Posts

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar
Guest Per Olav

Kjempetøffe bilder :lol:

Jeg savnet et "pil" for å gå til neste bildegruppe bak tallene, slik at jeg hadde sluppet å trykt på hvert tall for å se flere bilder, hvis du forstår.

Jepp, forstår - skal se om det lar seg gjøre :D

--

PO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, flotte bilder men jeg savner også "neste" piler. Ikke bare til neste gruppe men også 'neste bilde' slik at en slipper å trykke på hvert og ett av bildene, aller helst sammenhengene mellom albumene slik at en slipper å skifte - kan bare trykke seg gjennom ved 'neste'. Litt vanskelig å forklare, håper du skjønner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og...

jeg kikka gjennom siden din. Flott! Men jeg savnet 'forsider' til artikkel, mer om hund og galleri. Når en trykker på disse linkene ser en bare forsiden til den forrige linken en var på.

Mye bedre bakgrunnsfarge! Passer bedre til bakgrunnsfargen til linkene under banneret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav

og...

jeg kikka gjennom siden din. Flott! Men jeg savnet 'forsider' til artikkel, mer om hund og galleri. Når en trykker på disse linkene ser en bare forsiden til den forrige linken en var på.

Mye bedre bakgrunnsfarge! Passer bedre til bakgrunnsfargen til linkene under banneret.

Jeg er ikke helt med, men det er ikke noe ukjent fenomen akkurat :lol: Kan du utdype det i en PM?

--

PO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav
Synes fargevalget er veldig bra... elsker bruntoner/jordfarger, noe som kanskje vil komme på den nye sonen også. Skal jeg peke på noe, så må det bli selv toppen... ville hatt den mykere. Bare si ifra hvis du trenger hjelp til noe grafisk.
Takk skal du ha :icon_redface:

Har vært inne på tanken om en "mykere" topp, skal fundere litt på hvordan den bør presenteres.

Du har truffet veldig godt.

De fargene som er hører sammen og helheten blir riktig i forhold til innholdet, synes jeg, vet ikke hvorfor...

Du må bare bli ferdig snart... :P

Takk skal du ha. Jeg blir nok aldri ferdig. Det er altid noe som kan forbedres ... i hvert fall endres :o

Edit: Dobbel Post, Slått sammen av moderator!

--

Per Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig at toppen gjerne kan gjøres litt mykere. "Wolfdog.no" burde kanskje komme litt mer frem? Blir litt overdøvet av jenta i rødt. Ellers syns jeg fargene på sidene er veldig fine og de matcher innholdet godt :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav

Enig at toppen gjerne kan gjøres litt mykere. "Wolfdog.no" burde kanskje komme litt mer frem? Blir litt overdøvet av jenta i rødt. Ellers syns jeg fargene på sidene er veldig fine og de matcher innholdet godt :icon_redface:

Fikk også svar på ei anna gruppe, jeg.

"Hi Per,

I think it looks good as it is. If you wanted to, you could change the color of the text, "Wolfdog.no" to one selected from the skirt of the little girl image.

--

Linda Rathgeber ACE ::: PVII

-----------------------------------------------------------------------

Adobe Community Expert - Fireworks

-----------------------------------------------------------------------

Design Aid Kits: http://www.webdevbiz.com/pwf/index.cfm "

Men jeg vil nok pusle litt videre med andre farger og innhold jeg da :o

--

Per Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte farger :icon_redface:

Synes det harmonerer fint!

På toppbanneren ble oppmerksomheten dratt mer mot jenta i rødt og hunden enn selve skriften, men det så pent ut da, bare lot merke til at oppmerksomheten ble "dratt mot jenta" :o

Ellers så må jeg kommentere en ting, bildet du har nå med sledehundene ser veldig skjært ut (noe det også er..) spesielt ved potene til hundene.. Ikke for å fornærme deg, men ment som et tips: bruk god tid på å "skjære ut" bilder som dette. Det kan fort gjøre "en mils" forskjell :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...