Gå til innhold
Hundesonen.no

Vipsen.com


vipsen

Recommended Posts

Så søøt :)

Men alikevel ikke barnslig, fin var den :P

På tide det ja :P

Bilder savner vi da, og hos meg kommer det opp den samme siden enten jeg trykker på Maria, Vipsen eller Hovedsiden (Mozilla Firefox)!

Det skal bli spennende å følge med på siden din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søøt :P

Men alikevel ikke barnslig, fin var den :P

På tide det ja ;)

Bilder savner vi da, og hos meg kommer det opp den samme siden enten jeg trykker på Maria, Vipsen eller Hovedsiden (Mozilla Firefox)!

Det skal bli spennende å følge med på siden din!

Er jo sånn jeg er, søt og barnslig. Eller ikke barnslig ja ;P Bilder får komme når jeg har fått meg kamera *hinte om julegave*, innholdet på sidene er fikset nuh :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yey :D Kommer det mer innhold etterhvert? :) Tenker på tekst og slikt.

Ja, vi venter litt på innhold/innformasjon om hund og eier :o

Lagt litt til i dag, ellers er jeg så flink å oppdatere blogg atte ;) Om noen melder seg frivillig til å skrive om meg selv sier jeg takk, det er fryktelig vanskelig :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Hey! Fin side! Må bare skryte litt av det du har skrevet om deg selv på siden din jeg. Er virkelig veldig få hjemmesider jeg har vært innom som har hatt en så bra presentasjon av "masteren". Vet ikke helt hva det var, men den var levende og morsom og samtidig veldig ærlig. *Thumbs-up* Ellers var siden pen og behagelig å se på. Supert! Forresten er lille valpen nydelig! Men så... er det bare meg som er så dum at jeg ikke skjønner hvordan jeg legger igjen hilsen i gjesteboka di?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...