Gå til innhold
Hundesonen.no

Lagersalg på Pet Shop Girls

Recommended Posts

For de som ikke har fått det med seg så er det lagersalg på Pet Shop Girls torsdager 12-18 fremover. http://www.petshopgirls.no/html-sider/LAGERSALG.html Du kan også ringe inn din bestilling, behøver ikke reise dit. Men det er bare på torsdager! 20-70% på masse fine ting :) Har selv bestilt regnjakke til LiLi nå nettopp. Og jeg har sååå lyst på den 'Cerise pelsseng' som har tilbud på hele 60%. Den er jo så fin :) :) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo nesten bare klær jo :)  Og syns ikke akkurat det var så billig heller. men-men.. er vel ikke meningen jeg skal ha noe slags designer ting.. :)

Det var visst mest for de små voffsene der ja! Synes noen av tilbudene var ganske bra da, men det er jo veldig dyrt fra før, så det er jo begrenset hvor billig det blir. Har selv veldig dårlig råd, så jeg kjøpte den billigste regnjakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEEEEEI! Skulle sett dette innlegget tre timer tidligere!!!!

Jeg har hatt såååå lyst på de duggs hunde skoene (fordi at jeg ikke finner potesokker til pomeranian ikke fordi at jeg har lyst og kle opp hunden min med sko) menn det har vært for dyre. Og nå koster de bare 200 kr! Er det salg neste torsdag også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tror det var hver torsdag fremover!

Hadde tenkt å kjøpe noen slike sko jeg også, Bruke på vinteren. Hunden min er jo så pysete når det gjelder regn og kulde. Spess på potene.

Kanskje hun synes det er badre å gå tur på vinteren da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

hehe... hadde jeg hatt en liten chihuahua hadde jeg nok shoppet masse der... Masse søtt :) Artige farger og tøft design(noe dyrt da). Men jeg tror nok ikke ranch aussien min ville ha likt det... hehe 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bestilt regnjakker til begge mine.. men overså jo at duggsene var på tilbud--rrrr... meg også vil ha sånne fordi at det er umulig å finne potesokker til chihuahua... potene hans sprakk sånn i vinter at han ikke klarte å gå skikkelig ute på saltet:( men men.. gidder ikke bruke visa to ganger på en dag liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes et ok alternativ til Petshop Girls. Sjekk www.zolos.no, der er prisene på langt nær så høye. De har ikke jo ikke de samme artiklene, men mye fint.

når jeg klikker på den linken så funker den ikke men det er sikkert på grunn av komma på slutten så rette linken er vell da www.zolos.no håper jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men det sttår at det bare er mellom et eller anna og klokken 18.00

for det er telefon salg. Altså en må ringe å bestille. De har så ufattelig teite tider! Kunne det ikke vært lagersalg hele uka????

Det er jo et LAGER salg og ikke et torsdags salg! [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men det sttår at det bare er mellom et eller anna og klokken 18.00

for det er telefon salg. Altså en må ringe å bestille. De har så ufattelig teite tider! Kunne det ikke vært lagersalg hele uka????

Det er jo et LAGER salg og ikke et torsdags salg! [-X

Aha! Skjønner :) Kjipt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men dere, jeg bare lurer på en ting. Hvor er det denne butikken ligger? kunne tenkt meg å dratt å kikka, har hørt så mye fint om den :)

Den ligger i Sagveien 24 i Oslo, ved Akerselva. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er masse ekle planter der ute. I områder med f.eks. borree (urt), hundegress eller boress (også gress) er det høyst sannsynlig noe plantemateriale som sitter fast i svelget. De nevnte gressartene har blader som kan forårsake skader, men det finnes mange flere gressarter som har frø med mothaker fra *******. 
    • Det kan være at strået har forårsaket et sår eller noe som holder på å gro. Hvis du er usikker, ta en telefon til dyrlegen og hør hva de sier. Jeg ville sett det an et par dager til om hunden ikke er plaget ellers.
    • For ca 3 dager siden startet hunden min å nyse noe voldsomt. Plutselig kom det masse neseblod, og mens jeg hastekjørte til vetrinæren kom det plutselig et gress-strå ut av nesa hans… Dro det forsiktig ut, og da stanset både blødning og nysing og lillemann var like kvikk og glad som ellers!  Bare snu bilen å komme seg hjem…  De siste to dagene har han gått rundt å «harket» innimellom. Det virker som om han har noe ubehag i halsen. Ser ingen gress eller noe annet som sitter bak i svelget… Såå kan det være ubehag fra strået som kom ut av nesa?  Eller bør jeg ta han til vetrinær og få sjekket? Føler meg som en hysterisk hundeeier her jeg sitter, så hvor lenge skal jeg se an «harking» før jeg ringer dyrelege?🤣 Han har ingen problemer med pust, og harkingen kommer hvis han blir litt gira 
    • Ede er bra i magen igjen, etter en lang periode på kost bedre egnet for gris enn en hund. He doesn't seem to mind ^^ Jeg uttalte nylig at det som en periode har tedd seg som Sir Edeward nå har begynt gjenoppta mange uvaner han hadde som yngre. Kampen om kjøkkenbenken, motvilje mot utgangsstlling, vil ikke slippe leker på kommando. Han har begynt te seg valpete igjen, på alle måter.  When Dickhead Awakes var en boktittel jeg lekte med da jeg planla hundeholdet. Selv om han fortsatt sitter og tisser som en jente og spiser som en toåring, så blir nok de neste sidene i denne dagboken hetende nettopp det.
    • Labrador Golden  Toller?  Det jeg gjorde når e skulle velge rase var å møte opp på treninger/konkurranse jeg synes var spennende og snakke med eiere og observere rasene e likte. Da får en bedre feeling for hvordan rasene er, hvis man møter flere individ av samme rasen. Mitt forslag -lykke til!  
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...