Gå til innhold
Hundesonen.no

Lagersalg på Pet Shop Girls

Recommended Posts

For de som ikke har fått det med seg så er det lagersalg på Pet Shop Girls torsdager 12-18 fremover. http://www.petshopgirls.no/html-sider/LAGERSALG.html Du kan også ringe inn din bestilling, behøver ikke reise dit. Men det er bare på torsdager! 20-70% på masse fine ting :) Har selv bestilt regnjakke til LiLi nå nettopp. Og jeg har sååå lyst på den 'Cerise pelsseng' som har tilbud på hele 60%. Den er jo så fin :) :) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo nesten bare klær jo :)  Og syns ikke akkurat det var så billig heller. men-men.. er vel ikke meningen jeg skal ha noe slags designer ting.. :)

Det var visst mest for de små voffsene der ja! Synes noen av tilbudene var ganske bra da, men det er jo veldig dyrt fra før, så det er jo begrenset hvor billig det blir. Har selv veldig dårlig råd, så jeg kjøpte den billigste regnjakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEEEEEI! Skulle sett dette innlegget tre timer tidligere!!!!

Jeg har hatt såååå lyst på de duggs hunde skoene (fordi at jeg ikke finner potesokker til pomeranian ikke fordi at jeg har lyst og kle opp hunden min med sko) menn det har vært for dyre. Og nå koster de bare 200 kr! Er det salg neste torsdag også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tror det var hver torsdag fremover!

Hadde tenkt å kjøpe noen slike sko jeg også, Bruke på vinteren. Hunden min er jo så pysete når det gjelder regn og kulde. Spess på potene.

Kanskje hun synes det er badre å gå tur på vinteren da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

hehe... hadde jeg hatt en liten chihuahua hadde jeg nok shoppet masse der... Masse søtt :) Artige farger og tøft design(noe dyrt da). Men jeg tror nok ikke ranch aussien min ville ha likt det... hehe 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bestilt regnjakker til begge mine.. men overså jo at duggsene var på tilbud--rrrr... meg også vil ha sånne fordi at det er umulig å finne potesokker til chihuahua... potene hans sprakk sånn i vinter at han ikke klarte å gå skikkelig ute på saltet:( men men.. gidder ikke bruke visa to ganger på en dag liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes et ok alternativ til Petshop Girls. Sjekk www.zolos.no, der er prisene på langt nær så høye. De har ikke jo ikke de samme artiklene, men mye fint.

når jeg klikker på den linken så funker den ikke men det er sikkert på grunn av komma på slutten så rette linken er vell da www.zolos.no håper jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men det sttår at det bare er mellom et eller anna og klokken 18.00

for det er telefon salg. Altså en må ringe å bestille. De har så ufattelig teite tider! Kunne det ikke vært lagersalg hele uka????

Det er jo et LAGER salg og ikke et torsdags salg! [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men det sttår at det bare er mellom et eller anna og klokken 18.00

for det er telefon salg. Altså en må ringe å bestille. De har så ufattelig teite tider! Kunne det ikke vært lagersalg hele uka????

Det er jo et LAGER salg og ikke et torsdags salg! [-X

Aha! Skjønner :) Kjipt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men dere, jeg bare lurer på en ting. Hvor er det denne butikken ligger? kunne tenkt meg å dratt å kikka, har hørt så mye fint om den :)

Den ligger i Sagveien 24 i Oslo, ved Akerselva. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...