Gå til innhold
Hundesonen.no

Har laget film fra Tsunamien

Renate A

Recommended Posts

Har laget en film fra Tsunamien som jeg har lagt inn på hjemmesiden min, kan dere si hva dere mener om den?

Det har vært mye følelser mens jeg har laget den, derfor har den tatt laaang tid å lage og den betyr masse for meg.

Kan (for noen) være sterke sener i den.

Link: http://www.vimeo.com/clip:76971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig gripende, men for å pirke skrev du utolig, istedenfor utrolig et sted. Men det er da en bagatell! Så fint at dere klarte dere!

Usj da..klarte å få en skrive feil som vanelig...brrr..det får bare være.

Er klar over at den ikke slutter før sangenslutter, det var noe jeg glemte å stille inn. ;)

Vi var på stranden i phuket da bølgen kom vi også. Det var ubeskrivelig grusomt. Så godt at alle klarte seg.

Uff så fælt Charleen, kai og Janne var på Phi Phi..bra det gikk bra med dere også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin film ;)

Noen nevnte det med sangen ser jeg.

Den var gripende!

En ting jeg tenkte på, det var der du skrev at to stykker ble tatt av bølgene, om du ventet til neste bilde med å si at de overlevde, så ble det ikke så mye skrift på den siden, og folk ble kanskje enda mer grepet?

Men, for all del, den var fin! ;)

Hadde jeg vært dem du lager den til, så hadde jeg blitt rørt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Så utrolig flink du er Renate.. :P

Syns det ble en utrolig flott og rørende film, og jeg trur de du laget filmen til, synes det samme...

Sitter med tårer iøynene..

La oss håpe at det _ALDRI_ skjer noen sinne igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den var innmari fin. var jo en forferdelig katastrofe... godt at dine klarte seg! :)

en helt annen ting.. hva heter sangen? syns den er så fin!

Den heter burning med Maria Arredondo (vet ikke om etternavnet er skrevet rett).

Kjempefin film! Ble litt rør jeg også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig lenge siden jeg har brukt noe slik(da jeg gikk på folkehøyskole for 20+ år siden). Men jeg husker at man skulle skylle før man satte inn i maskinen. Jeg fant også dette, om det er til noe hjelp; Oppvaskmaskin til industri: Slik får du best resultat - Machine Products Storkjøkken AS
    • Er det noen som har kompetanse når det gjelder forvask av spisebestikk og servise før man setter det inn i maskin med kort vaskesyklus (steamer). Skal man vaske med håndoppvaskmiddel først, eller bare bruke rent vann? Finner ingen spesifikk beskrivelse hos mattilsynet. Har bare hørt at det kan ødelegge maskinen. Hvis noen har en link å vise til, helst fra produsent (Miele, Hobart el.lign.) hadde det vært fint.  
    • Huken multisele eller Troll nomesele. 
    • Avstand? Om hun kjefter, ta henne bort fra ham. Eller ham bort fra henne.  Dette er en prosess som tar mye tid, så jeg tenker at det kan være hun har større behov for rom og avstand en god stund til. Å ta igjen et par år med sosialisering som skulle skjedd fra valpestadiet vil ta lang tid og mye tålmodighet tror jeg.
    • Nå har frøken Lilje, usikker omplasseringshund, bodd hos meg i 3,5 mnd. Hun begynner å bli ganske husvarm og trygg på meg, men andre hunder og fremmede mennesker som tar kontakt er skumle, så de prøver hun å skremme bort. Det er greit nok, jeg skjønner at det har vært hennes eneste forsvar så langt i livet. Men så har vi en veldig grei og trivelig nabohund som vi har gått litt turer med, og han kjefter hun voldsomt på. I begynnelsen var det helt sikkert usikkerhet, hun ville gjerne følge etter og være nær han på tur, men så snart han snudde seg og så på henne ble det skummelt = bjeffing. Men nå synes jeg nesten det bikker over i bølling fra hennes side, for nå kjefter hun på han nesten uansett hva han gjør. Han er verdens snilleste og lar henne være helt i fred, så det er absolutt ikke noen grunn til at hun skal holde på sånn. Og ikke minst er det fryktelig urettferdig at han skal få så mye kjeft for ingenting. Hva gjør man? Hun er helt klart fryktelig dårlig sosialisert og har godt av å være sammen med snille hunder, men denne oppførselen synes jeg er uakseptabel.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...