Gå til innhold
Hundesonen.no

Har laget film fra Tsunamien

Renate A

Recommended Posts

Skrevet

Har laget en film fra Tsunamien som jeg har lagt inn på hjemmesiden min, kan dere si hva dere mener om den?

Det har vært mye følelser mens jeg har laget den, derfor har den tatt laaang tid å lage og den betyr masse for meg.

Kan (for noen) være sterke sener i den.

Link: http://www.vimeo.com/clip:76971

Skrevet

Kjempe flott film ;) Fikk frysninger når jeg så den ;) Bra det gikk fint med familien din ;)

Det eneste som var med filmen at den ikke stoppet før sangen var slutt... Ellers var den kjempe fin!

Skrevet

Veldig gripende, men for å pirke skrev du utolig, istedenfor utrolig et sted. Men det er da en bagatell! Så fint at dere klarte dere!

Skrevet

Veldig gripende, men for å pirke skrev du utolig, istedenfor utrolig et sted. Men det er da en bagatell! Så fint at dere klarte dere!

Usj da..klarte å få en skrive feil som vanelig...brrr..det får bare være.

Er klar over at den ikke slutter før sangenslutter, det var noe jeg glemte å stille inn. ;)

Vi var på stranden i phuket da bølgen kom vi også. Det var ubeskrivelig grusomt. Så godt at alle klarte seg.

Uff så fælt Charleen, kai og Janne var på Phi Phi..bra det gikk bra med dere også. ;)

Skrevet

Fin film ;)

Noen nevnte det med sangen ser jeg.

Den var gripende!

En ting jeg tenkte på, det var der du skrev at to stykker ble tatt av bølgene, om du ventet til neste bilde med å si at de overlevde, så ble det ikke så mye skrift på den siden, og folk ble kanskje enda mer grepet?

Men, for all del, den var fin! ;)

Hadde jeg vært dem du lager den til, så hadde jeg blitt rørt!

Skrevet

Utrolig fin film, Renate!

Hadde blitt rørt jeg også, hvis noen hadde laget en sånn film til meg...!

så flott at det gikk bra med familien din!

Skrevet

ja den var innmari fin. var jo en forferdelig katastrofe... godt at dine klarte seg! :P

en helt annen ting.. hva heter sangen? syns den er så fin!

Guest Christine
Skrevet

Så utrolig flink du er Renate.. :P

Syns det ble en utrolig flott og rørende film, og jeg trur de du laget filmen til, synes det samme...

Sitter med tårer iøynene..

La oss håpe at det _ALDRI_ skjer noen sinne igjen

Skrevet

ja den var innmari fin. var jo en forferdelig katastrofe... godt at dine klarte seg! :)

en helt annen ting.. hva heter sangen? syns den er så fin!

Den heter burning med Maria Arredondo (vet ikke om etternavnet er skrevet rett).

Kjempefin film! Ble litt rør jeg også :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...