Gå til innhold
Hundesonen.no

Navn til hjemmesiden min?


Artemis

Recommended Posts

Jeg har lyst til å ha et navn til hjemmesiden min(som jeg har planer om å pusse opp). Dette vil jeg også ha på buttons og banner osv. :wub: Problemet er at jeg ikke kommer på noe, så jeg lurer på om noen har et forslag kanskje? Må ha noe med hunder å gjøre, gjerne noe som har noe med irsk setter å gjøre(Ikke noe som påpeker at det er en jakthund), men er åpen for alle forslag. Kommer ikke på noe som helst forslag selv, så jeg spør her i desperasjon :) :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...

Noen tanker da :wub:

Om du tenker å kjøpe deg et domene så vil jeg tørre å påstå at du bør tenke deg om to og tre ganger før du setter et navn til siden din.

Mest sannsynlig (og forhåpentligvis) så vil du jo ha Timon noen år til, og han er jo irsk setter, men om tid og stunder så vil jo desverre livet til hunden din være slutt, og da blir det kanskje litt dumt(av mangel på andre ord) at siden din heter feks. Timonis.no (står for timon, irsk setter) om du etterhvert får deg en dalmis som heter Lotta f.esk..

Du kan jo også se på det som respekt til din forrige hund at du velger det navnet(og velger å beholde det).. Så du kan jo vurdere hva du mener mitt oppi dette :)

Bare et lite innspill herfra.

Du kan jo dra inn feks, lydighet, agility, freestyle osv om dette er noe du tror du vil fortsette med da :)

Desverre tom for navneforslag i dag, men sikkert noen andre som har fantasien litt mer i sving :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :angry: Hadde ikke tenkt som domene, da tror jeg at jeg ville brukt navnet mitt eller noe, det går i hvert fall ikke så lett "ut på dato" :wub:

Tar GJERNE i mot forslag som sagt. Hodet mitt er tomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes gjerne at hjemmesiden kan ha Timon sitt navn også etter at han ikke finnes mer, som et minne.

"Timons hage"

"Timons cyberhage"

"Timons hage i cyberspace"

"Hundegården"

"Settergården"

"Timons cyberhundegård"

"Timons hundegård i cyberspace"

"Hundehagen"

...og andre kombinasjoner av disse ordene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! :angry: Lurer på om jeg kan bruke ordene rød/setter/irsk i en eller annet kombinasjon. F.eks. settergården :wub: Har jo to hunder da, så føler ikke at Timon kan ta all æren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..Om det ikke er et opdrett som heter det så er irskesjoen ganske flott.:Mener at dette kanskje er et oppdrett?!

Ja det er et oppdrett. De driver med oppdrett av både irsk settere og korthårete vorstehre :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Okei, da har vi iallefall DET bekreftet...Trøtte meg sitter her og må få hjernen til å jobbe i høygir for å tenke... :wub:

Men ja, settergården var veldig fint :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du ikke vet :angry:

Jeg er allvitende jeg skjønner du B) . Neida, men jeg mener å huske at settergården har hatt noe med kennel hegglifjellet å gjøre :wub:

Forslaget ditt om Irskegården syns jeg var fint, det samme med setterhagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Jeg er allvitende jeg skjønner du B) . Neida, men jeg mener å huske at settergården har hatt noe med kennel hegglifjellet å gjøre :P

Forslaget ditt om Irskegården syns jeg var fint, det samme med setterhagen :P

Har det noe med at jeg vurderer å lære meg HTML og lage meg en side, med domene osv..?

Eller la tuppetroll lage en side til meg?

Men skal prøve meg fram med HTML til neste år, da jeg skal kjøpe enda en hund..

Blir litt teit med:

www.settergården.com f.esk...Så kommer man inn på siden:

Velkommen til Milo's side...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...