Guest Vicky Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Skrevet 22. Mai 2006 Prøvde meg på litt raseentusiast grafikk. Ble ikke noe profft, men syns det ble litt artig Og Luna er jo bare verdens tøffeste aussie med solbriller! Noen andre som har laget grafikk av sin egen rase i f.eks Photoshop? Hadde vært morsomt å sett andres grafikk av deres hunderase!
Ingvild Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Skrevet 22. Mai 2006 Jeg har laga en med labrador en gang i tida. Men jeg skjønner ikke åssen jeg får lagra animasjonen sånn at jeg kan legge det ut på nettet, så da får dere heller klare dere uten banner m/labrador.
Guest Vicky Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Skrevet 22. Mai 2006 kjempefin! Tusen takk Jeg har laga en med labrador en gang i tida. Men jeg skjønner ikke åssen jeg får lagra animasjonen sånn at jeg kan legge det ut på nettet, så da får dere heller klare dere uten banner m/labrador. lagre den som gif vil gjerne se labradoren!
Tine Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Skrevet 22. Mai 2006 Dødsherlig! Råtøff med krone! Takke takk kan lage flere senere om jeg kommer på noe da
Guest Vicky Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Skrevet 22. Mai 2006 Ja! det er så morro å se andres grafikk!
Ingvild Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Skrevet 22. Mai 2006 lagre den som gif vil gjerne se labradoren! Jeg skjønner meg virkelig ikke på det. Jeg lagde en animasjon i Adobe ImageReady, og lagra den og sånn. Og når jeg da går inn på mine dokumenter og åpner fila så åpnes den i Paint Shop Pro og det er slettes ikke no animasjon. Og om jeg går innpå fila i ImageReady og trykker på "Gå til Photoshop" så er det heller ikke noe animasjon der. Blæ.
Guest Vicky Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Skrevet 22. Mai 2006 Uff da har du kanskje lagret den i feil format som gjorde at lagene slo seg sammen.... lett å gjøre sånne feil...
LouDan Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Skrevet 22. Mai 2006 Jeg skjønner meg virkelig ikke på det. Jeg lagde en animasjon i Adobe ImageReady, og lagra den og sånn. Og når jeg da går inn på mine dokumenter og åpner fila så åpnes den i Paint Shop Pro og det er slettes ikke no animasjon. Og om jeg går innpå fila i ImageReady og trykker på "Gå til Photoshop" så er det heller ikke noe animasjon der. Blæ. For å lagre en animasjon som gif fil i ImageReady, må du trykke på "Lagre optimalisert som" (e.l.).. kan lage en grafikk senere
Guest Vicky Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Skrevet 22. Mai 2006 For å lagre en animasjon som gif fil i ImageReady, må du trykke på "Lagre optimalisert som" (e.l.).. kan lage en grafikk senere ok! da lærte vi noe nytt Gleder meg til å se grafikken din
Ingvild Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Skrevet 22. Mai 2006 Jeg veit ikke helt hva som skjedde nå, men det ble knøttlite. Gidder ikke å gjøre noe med det. Ikke at det ble noe særlig bra, men allikevel:
Tine Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Skrevet 22. Mai 2006 Syns det ble knall bra jeg da, mer enn jeg kan hverfall
Guest Vicky Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Skrevet 22. Mai 2006 Jeg veit ikke helt hva som skjedde nå, men det ble knøttlite. Gidder ikke å gjøre noe med det. Ikke at det ble noe særlig bra, men allikevel: Kjempelekkert!! :( Du er jo kjempeflink du!
Maria Skrevet 25. Mai 2006 Rapporter Skrevet 25. Mai 2006 Jeg har laget dette bilde: Og denne logoen til Norsk Portugisisk vannhundklubb:
lille_christine Skrevet 26. Juni 2006 Rapporter Skrevet 26. Juni 2006 Så utrolig fine de var! Skulle gjerne laget en med border collie, men må lære meg litt mer om hvordan man gjør det først
Montheo Skrevet 26. Juni 2006 Rapporter Skrevet 26. Juni 2006 åhhhh...Jeg har mye å lære Elsker å holde på med sånne ting jo, men kan ingenting... Dere hadde mye fint her
Wanderlust Skrevet 26. Juni 2006 Rapporter Skrevet 26. Juni 2006 hm, den ble ikke så bra da men legger den ut likevel
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar