SoppenCamilla Skrevet 20. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2006 hehe... han virker ikke så int i å gå med meg som har type vertfall, enda lars har sagt jeg får lov hehe.. danse er morro Men så er jo Lars litt rar da.. Ha meg til middag... ..og nei.. dansing er blæ.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anettex Skrevet 20. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2006 Hunde/kontaktannonse sonen....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Skrevet 20. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2006 Vel det er fortsatt åpent for søkere. Begynner og haste litt nå da men. Onsdag drar jeg på ettermiddagen altså den 24 og blir borte t.o.m søndag. Greit og vite om jeg har skaffet en date til da eller om jeg må fortsette å søke lykken andre steder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 20. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2006 Jeg hadde skulle blitt med deg, som en med-Rødekorser! Men det er litt langt, og jeg tror kanskje ikke sambo hadde blitt med på at jeg hadde sagt meg frivillig! EDIT: Kanskje noen hadde begynt å lurt om du hadde dukket opp med ei med gravidmage og... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 21. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2006 Men så er jo Lars litt rar da.. Ha meg til middag... ..og nei.. dansing er blæ.. hhe... ja deg til middag camilla fritt for det høyre låret hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 21. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2006 hhe... ja deg til middag camilla fritt for det høyre låret hihi.. Jaja, jeg veit jeg er til åspise opp, men slapp av litt da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 21. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2006 hehe... noen som er trøtte om mårran ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 21. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2006 Kjipt jeg bor så langt unna... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 17. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2006 Nå er jeg spent Ble det no ball på deg? Isofal hvem ble din date for kvelden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 17. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2006 Ja,jeg er også spent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 17. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2006 Kanskje hvis vi roper i kor alle sammen, så svarer han? En, to, tre: ROOOOOGEEEER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janne&kenny Skrevet 22. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2006 ble han redd montro? av alle disse kåte kvinnfolka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anettex Skrevet 22. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2006 ser ikke ut til at han har hvert innpå sonen på leeeenge! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 22. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2006 Kanksje han aldri ble kvitt daten sin hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Skrevet 5. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. November 2007 Nå skal jeg på date med vicky herfra til helga. Endelig resultat Da har jeg og Astrid holdt hverandre våkne i hele natt ja ble ikke mye søvn på oss nei! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 5. November 2007 Rapporter Share Skrevet 5. November 2007 Nå skal jeg på date med vicky herfra til helga. Endelig resultat Da har jeg og Astrid holdt hverandre våkne i hele natt ja ble ikke mye søvn på oss nei! hehe Roger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 5. November 2007 Rapporter Share Skrevet 5. November 2007 Er du treig eller Roger, du leita etter deit for ett og ett halvt år siden og først nå du fikk napp... Snakk om sirup. Men hyggelig for deg og Vicky. Godt at sonen funker som kontaktannonse også. Jeg annonserte hundekurs i lokalavisa og fikk 4 friere (to hadde ikke hund engang!) så det er lurt triks for single i jakthundområder ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 5. November 2007 Rapporter Share Skrevet 5. November 2007 hahah what took you so long? Kanskje sonen burde starte egen tråd for kontaktannonser? Deet hadde vært no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 5. November 2007 Rapporter Share Skrevet 5. November 2007 Nytt (ordentlig) sonenpar på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 5. November 2007 Rapporter Share Skrevet 5. November 2007 Er du treig eller Roger, du leita etter deit for ett og ett halvt år siden og først nå du fikk napp... Snakk om sirup. Men hyggelig for deg og Vicky. Godt at sonen funker som kontaktannonse også. Jeg annonserte hundekurs i lokalavisa og fikk 4 friere (to hadde ikke hund engang!) så det er lurt triks for single i jakthundområder ihvertfall.. Jeg hadde egentlig ikke tenkt at jeg skulle ende på date gjennom hundesonen akkurat. hahah what took you so long? Kanskje sonen burde starte egen tråd for kontaktannonser? Deet hadde vært no Det kunne blitt interessant. Nytt (ordentlig) sonenpar på gang? Kan nok hende det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 5. November 2007 Rapporter Share Skrevet 5. November 2007 Woha, trodde denne tråden kom nettopp jeg! Herlig.. Grattis da, Vicky og denne Roger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 5. November 2007 Rapporter Share Skrevet 5. November 2007 Woha, trodde denne tråden kom nettopp jeg! Herlig.. Grattis da, Vicky og denne Roger. Får si takk. Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 5. November 2007 Rapporter Share Skrevet 5. November 2007 OI! Her skjer det jaggu ting! Og jeg er glad vi får være med på å definere forholdet før dere har hatt den skikkelige "er vi kjærester"-samtalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 5. November 2007 Rapporter Share Skrevet 5. November 2007 OI! Her skjer det jaggu ting! Og jeg er glad vi får være med på å definere forholdet før dere har hatt den skikkelige "er vi kjærester"-samtalen Hjelpes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 5. November 2007 Rapporter Share Skrevet 5. November 2007 Hva skulle man gjort uten sonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar