Kine Helen Skrevet 8. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2004 når er det normalt at hann hundene begynner å løfte på bena!"? speedy er snart 5 mnd og har prøvd å løfte på benet en gang... men det funket dårlig.. hehe:) så jeg bare lurte på ka som var normalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 8. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2004 tippet han over? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 8. Desember 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2004 tippet han over? nei han falt på rumpa.. men han hadde nok tippet over hadde det ikke vært for muren han lente seg til! Banana Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 8. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2004 Hmm husker egentlig ikke hvor gammel Rocky var da han begyndte at løfte benet. Men i starten gjorde han det kun engang imellem, og det var altid de samme steder som et træ vi går forbi. Han løfter for det meste benet nå, men der er ganger hvor han står og tisser som en tispe Men jeg tror at Rocky var mere end 5 måneder da han begyndte at løfte benet. Tror han har været en 7-8 måneder faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 8. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2004 hahaha, hurra for små hunder! Får jo mer og mer lyst på en Chihuahua i tillegg til staffen av det forumet her :shock: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 8. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2004 bamse begynte å prøve seg i slutten av den 7 mnden men han løfter fremdeles ikke foten hver gang han skal tisse og han blir 9 mnder om ca en uke. og Andreassen du er ikke alene om å ha lyst på en liten chi. men jeg bør vel vente til ungene blir større for akkurat no så synes de at det er kjeme gøy å gå rundt å bære på valpen her så jeg må passe godt på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 9. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2004 Hero løftet på foten første gang da han var 8 uker.... Men det var nok et engangs tilfelle for han gjorde det ikke fast før han var nesten et år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 9. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2004 Da jeg hadde Tarco begynte han å prøve i 7-8 mnd alderen, tror han hadde helt dreisen på det da han var ca ett år. Bare vent tålmodig, dagen hvor din lille gutt blir mann, kommer nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene Skrevet 10. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2004 Min Ozzy er 16 måneder nå å sitter enda når han tisser. Han løfter på bene innimellom så jeg vet han kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 11. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2004 Jeg tror Aro var rundt et år da han begynte å løfte på beinet. Men han er lat av og til å sitter når han tisser Syns ikke det er så greitt jeg, for av og til tisser han seg selv på foten da #-o :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene Skrevet 11. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2004 Det gjør Ozzy også, huff...å den lange pelsen. :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 11. Desember 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2004 fikk bekreftet i dag.. han løftet benet mot en "populær" mur rett nede i gata.. men da vi gikk utenfor bare for å tisse etterpå satt han så han kan nok hvis han vil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar