Mud Skrevet 18. Mai 2006 Rapporter Skrevet 18. Mai 2006 Pink har en engelsk bulldog og mariah carey har parson russel.Snoop dog driver pit bull oppdrett og er en dedikert hundemann visstnok.
SusieB Skrevet 13. Juli 2007 Rapporter Skrevet 13. Juli 2007 Pamela Anderson har Golden Daniel Radcliffe har to collier Orlando bloom har en labrador som han reddet.
Guest Belgerpia Skrevet 13. Juli 2007 Rapporter Skrevet 13. Juli 2007 Knut Borge har en Engelsk Bulldog. Nei - han hadde Engelsk Bulldog - nå har han mops som noen ganske riktig påpekte... Jeg trodde vi holdt oss til norske kjendiser jeg - så da hiver jeg på Anne Marit Jacobsen (som antagelig bare de eldre aner hvem er) har Finsk Lapphund.
Siri Skrevet 13. Juli 2007 Rapporter Skrevet 13. Juli 2007 Den til Ane Dahl Torp er en australsk terrier Drillo har briard. .. og Drille HADDE briard - nå har han schapendoes . ... og jeg bør vel irritere meg over at jeg faktisk VET hvem Anne Marit Jacobsen er *flir* - jeg digger forøvrig dama
Papillon Skrevet 13. Juli 2007 Rapporter Skrevet 13. Juli 2007 Ane Dahl Torp har Norfolkterrieren Jonas. Tori Spelling og Zlatan har Mops. Frankie Muniz har Beagle. Reese Whitterspoon har Fransk bulldog og Uma (Killbill) har Chi.
jaktlykke Skrevet 13. Juli 2007 Rapporter Skrevet 13. Juli 2007 Kate Guldbrandsen har akita ..og så har hun stabijhoun Jeg var der hos henne sist sommer på stabijhountreff sammen med 15 andre stabijer.
belgerac Skrevet 13. Juli 2007 Rapporter Skrevet 13. Juli 2007 Nei - han hadde Engelsk Bulldog - nå har han mops som noen ganske riktig påpekte... Nei, han HADDE mops. Lille Peggy er ikke lenger blant oss Leser dere ikke Se&Hør??
zobra Skrevet 13. Juli 2007 Rapporter Skrevet 13. Juli 2007 Hun der på Rachael Ray show eller hva det heter han en eller annen type bull terrier om jeg ikke tar helt feil her...
torunns Skrevet 13. Juli 2007 Rapporter Skrevet 13. Juli 2007 Petter Stordalen har (hadde i hvert fall) en schäfertispe.
Red Merle Skrevet 13. Juli 2007 Rapporter Skrevet 13. Juli 2007 Hvem har sagt at livet skal være enkelt?... :angry2: (Hvis man ikke vil ha motforestillinger så er det minst like greit å la være å flagge interessene sine på et diskusjonsforum på internett...) Og jeg gjentar - Hundesport har ALDRI tidligere sunket så dypt - å intervjue en blond (i alle betydninger av ordet) syngedame som har hatt hund i et kvarter om HUND er så gudsjammerlig bakstreversk, useriøst, åndsforlatt og bortkasta trykksverte at jeg hadde sagt opp medlemsskapet mitt IDAG hvis jeg kunne. Forøvrig heter Unni Lindells svarte katt "Kåre" - og får snart en millionvilla med egen hage ifølge "kulturavisa" Dagbladet... Kan ikke bli mer enig!!!
MariJ Skrevet 13. Juli 2007 Rapporter Skrevet 13. Juli 2007 Monica Øien har Llhasa Apso. Tore Halvorsen (vokalist i Ole Ivars ) har schæfer. Christine Koht har Jack Russel Terrier. Tinki fra Lilyjets har dvergpinscher.
Inustaff Skrevet 13. Juli 2007 Rapporter Skrevet 13. Juli 2007 Jeg leste en gang en "reklame" om at man måtte gjøre som Vin Diesel og skaffe seg Cane Corso Så da regner jeg i grunnen med at det er det han har... Og er det Mia som er blond og bare har "hatt hund i 15 minutter"?Eller misforsto jeg noe? Isåfall så er ikke det riktig.Hun har hatt en Tibbe i flere år,Nikito faktisk.Den passet jeg.
torunns Skrevet 13. Juli 2007 Rapporter Skrevet 13. Juli 2007 Trine Rein har forresten også en schäfer :-)
SusanneL Skrevet 13. Juli 2007 Rapporter Skrevet 13. Juli 2007 Dronning Elizabeth (Storbrittannia) har welsh corgi og labradorer - samt kennelnavnet Sandringham. Lurer på om hun selger valper til "vanlige" folk, jeg. Og hvordan hun er som oppdr. og ringe til om stort og smått valpen holder på med til daglig.... Susanne
torunns Skrevet 13. Juli 2007 Rapporter Skrevet 13. Juli 2007 Internasjonale kjendiser Her fant jeg en side med oversikt over internasjonale kjendiser (sikkert flest amerikanske) og deres hunder. Forferdelig stygg side, men listen er ganske imponerende. http://www.citizenlunchbox.com/famous/petdogs.html
magicka Skrevet 13. Juli 2007 Rapporter Skrevet 13. Juli 2007 Trude Mostue har en spansk vannhund og en bullmastiff. Trodde mastiffen var omplassert jeg?
mokken Skrevet 16. Juli 2007 Rapporter Skrevet 16. Juli 2007 Anne B Ragde skrev: "man har hunde-eiere og så har man schafer-eiere"...... Ikke dum den dama der.... Dronning Elizabeth (Storbrittannia) har welsh corgi og labradorer - samt kennelnavnet Sandringham. Lurer på om hun selger valper til "vanlige" folk, jeg. Og hvordan hun er som oppdr. og ringe til om stort og smått valpen holder på med til daglig.... Susanne Om hvem hun selger til vet jeg ikke, men Merethe sine linjer går tilbake til Sandringham ble jeg fortalt av forrige eier. Jammen ikke værst
akela Skrevet 17. Juli 2007 Rapporter Skrevet 17. Juli 2007 Siste nytt nå er visstnok at Paris Hilton og Britney Spears har kaster seg over yorkshireterrierrasen nå! Da kan jeg bare si: Kondolerer. For det er jo synd å være motehund, et hundeliv er tross alt lenger enn en motedille. Begge damer er forøvrig kåret til "årets verste hundeeier" av amerikanske hundeblader, for sin hang til å "glemme" hunden ikke minst.
Mirai Skrevet 17. Juli 2007 Rapporter Skrevet 17. Juli 2007 Godt de blir kåret til de verste hundeeierne hvertfall, selv om noen sikkert finner det kult også..
greyhound Skrevet 17. Juli 2007 Rapporter Skrevet 17. Juli 2007 kan jeg ta med døde kjendiser også? :-) Vel, først en levende en. Bush har jo skotsk terrier. Ronald Reagan hadde cavalier Kong Olav hadde jo puddel :-) Hvem husker vel ikke Troll Kronprins Haakon hadde for en god stund tilbake en setter som hette Fi (lenge før han traff sin nåværende "bikkje")
Caroline Skrevet 17. Juli 2007 Rapporter Skrevet 17. Juli 2007 Og Hitler hadde schæferen Blondie (den het ihvertfall det i Der Untergang)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar