Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Drammen 17 og 18 juni


Guest Jonna

Recommended Posts

  • Svar 261
  • Created
  • Siste svar

Har laget en egen tråd om dette, men i desperasjon skriver jeg det her også:

Jeg vil så veldig gjerne komme på NKK utstillingen 17. juni i Drammen, men vet ikke hvordan jeg skal komme meg dit. Så jeg lurer på om det er noen som skal kjøre forbi omtrent her hvor jeg bor, som jeg kan sitte på med? Jeg bor på Rykkinn, men kan godt komme meg til Sandvika eller en annen litt mer sentral plass for å bli plukket opp.

Vil selvfølgelig betale litt bensinpenger, det skulle bare mangle :) Er evig takknemlig om noen hadde kunnet kjøre meg, men skjønner at det kanskje er litt vanskelig å få til.

Jeg har ikke med hund, så det blir bare vesle meg som skal ha plass i bilen. Jeg er glad i mennesker, og sikler ikke. Røyter litt. Liker å kjøre.

PS: Vil helst ikke sitte på med folk med blodig øks i bagasjerommet og den slags ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så at det var ett par stykker der ja :P Håper klarer å rive meg løs fra venstresvingene tidsnok til å titte på dere. :)

Det er ikke lov til å le altså.... ;) Uansett hva Nirm finner på.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer på søndagen for å se på og møte kjente :)

Noen som vil gi en bra vei beskrivelse?.. Eller har en link?

Jeg har lett og lett :P og finner ikke noe som heter Berskog/bærskau idrettsanlegg. Bare noe som heter berskog industri område eller åssiden idrettsanleg. så om det er det samme så kan du søke på det under FINN.no kartsøk eller under kartsøk på startsiden.no Der kan du ha en sånn ruteplanlegger. velge hvor du drar fra, og hvor du skal :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Jeg får sitte på med JeanetteH! :) Så da kommer jeg på lørdag, for å se Loke ta sitt andre cert! :P (Ja jeg har forhåpninger til tantegutten min! :P ) Har med meg Lita, Tequila har løpetid og er bare strevsom så hun får leke med en av tantene sine! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Kan min valp på 13 uke være med å se på? Eller er det aldersgrenser for hunder?

Den kan være med om den er vaksinert og det er mer enn 14 dager siden første vaksine. Ta med vaksinasjonskortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...