Aya Skrevet 18. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2006 Tjaa, her ser det jo ut som halve norge kommer, så da må vel jeg klare og karre meg avgårde jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hildand Skrevet 18. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2006 Tjaa, her ser det jo ut som halve norge kommer, så da må vel jeg klare og karre meg avgårde jeg og! Ja, best for deg Gruppepress! :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine og Kip Skrevet 18. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2006 jeg skal gå lp der, så vi kommer garantert;) kommer nok en tur begge dagene, kanskje med ei lita bc tispe å, om jeg har fått henne da :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 18. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2006 Barskesilje it is! :angry: Nåmå vi bare få folk til å bruke de nye titlene våre! * lure på om jeg skal sy kostyme som matcher navnet mitt.... rosa kanskje?* Wuhu, det var meg ja Nei det er desverre dobbel utstilling her i destriktet denhelgen... så jeg kommer nok ikke Men kommer jo til Drammen, så vi får ta opp det tapte der! Jeg vil også ha kostyme.. kanskje lille med grønne prikker.. og masse glitter da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanne92 Skrevet 18. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2006 Jeg skal mest sannsynlig gå juniorhandlig med enten min egen sheltie Micky eller en kleiner musterlander som jeg kjenner veldig gått, :angry: det må bli en av dagene. Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 18. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2006 jeg skal gå lp der, så vi kommer garantert;) kommer nok en tur begge dagene, kanskje med ei lita bc tispe å, om jeg har fått henne da :angry: Skal du få deg en bc til ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 18. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2006 Holdes det ute? Mulig jeg tar meg en tur, og evt har me Rex denne gangen :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 18. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2006 Holdes det ute? Mulig jeg tar meg en tur, og evt har me Rex denne gangen Jepp dette stevne holdes ute :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 18. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2006 Tjaa, her ser det jo ut som halve norge kommer, så da må vel jeg klare og karre meg avgårde jeg og! Endelig! We shall meet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 19. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2006 så mange som kommer morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 19. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2006 Tror ikke jeg tar med meg Serchaj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 19. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2006 Tror ikke jeg tar med meg Serchaj jooo, jeg kan passe på han, også låne han i jh ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 19. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2006 jooo, jeg kan passe på han, også låne han i jh ? Lyst å stille han også? Pappa er ikke hjemme da, og jeg vil ikke stille han;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 19. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2006 Lyst å stille han også? Pappa er ikke hjemme da, og jeg vil ikke stille han;) ja, det gjør jeg gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 19. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2006 ja, det gjør jeg gjerne Kødder du Takk! Nå gidder jeg å jeg å med han.. hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine og Kip Skrevet 19. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2006 Skal du få deg en bc til ?? skal passe henne for jaran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 19. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2006 skal passe henne for jaran Aha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 19. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2006 Jeg kommer med dotten min hvertfall en av dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 19. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2006 Jeg kommer begge dagene. Skal stille Elwira tror jeg, også skal jeg bare går rundt å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 19. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2006 Vi skal forresten til nkk Drm Skal gå lp. tenker jeg. er ihvertfall påmeldt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanne92 Skrevet 21. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2006 Jeg skal stille N DK Uch NordV-02 Karmell’s Scero Little Boy "Brio" på lørdagen i juniorhandling. Mest sannsynlig stiller jeg Kleiner Münsterländer på søndag, hun heter Rotuas C- Cera "Cera". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Vi skal forresten til nkk Drm Skal gå lp. tenker jeg. er ihvertfall påmeldt Hvilken klasse skal du gå i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Hvilken klasse skal du gå i? klasse 1.. debutere med Nana. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Da har jeg fått meldt på Kommer kun søndagen <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Jeg tar med portugisisk vannhund i stedet for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar