Silje_M_H Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Jeg tar med portugisisk vannhund i stedet for Ikke hvem som helst portugisisk vannhund heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Ikke hvem som helst portugisisk vannhund heller Jasså, så du gleder deg? Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 klasse 1.. debutere med Nana. Lykke til til dere! Og selvsagt alle andre som skal gå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 klasse 1.. debutere med Nana. Vi kommer til å se på. Skal nemlig stille opp som cheerleader for Zira og Silje. Endelig har jeg bikje med dusker, og da må jeg gripe sjangsen B) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Vi kommer til å se på. Skal nemlig stille opp som cheerleader for Zira og Silje. Endelig har jeg bikje med dusker, og da må jeg gripe sjangsen B) skal de og gå lp? Så morro da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 klasse 1.. debutere med Nana. Hvilken dag skal dere gå? Er det noen som har noe program, hva som skjer hvilken dag o.l? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Hvilken dag skal dere gå? Er det noen som har noe program, hva som skjer hvilken dag o.l? lørdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lise88 Skrevet 23. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2006 Jeg kommer =) begge dagene... men bare for å kikke og gjøre valpen vant til utstilling, hun blir nok bare med på lørdag (?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 23. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2006 Vi kommer til å se på. Skal nemlig stille opp som cheerleader for Zira og Silje. Endelig har jeg bikje med dusker, og da må jeg gripe sjangsen B) Jeeej. Kan trenge en suporter ja:p hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kefir Skrevet 23. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2006 Jeg tenkte å ta meg en tur for å hilse på alle de fine bullmastiffene (forhåpentligvis min fremtidige rase). Jeg har ikke hund, da... Og har aldri vært på noe sånt før. Er det mange som kommer uten hund? Eller blir jeg gående rundt som en liten viggo? :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanne92 Skrevet 23. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2006 Det ble noe surr med påmeldingen, så fikk ikke gå juniorhandling Men kommer å ser på, har sikkert med Micky :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MyPapillon Skrevet 24. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2006 Hei, henter valpen min 9 juni,og har veldig lyst til å ta den med på slike ting som dette,skal ikke stille ut!,men bare se på alle dere andre,og kanskje heie på noen?,men synes dere det er for tidlig å ta den med ?,Den blir da med som kos og for å lære litt av dere her på sonen som er erfarne og veldig flinke,hadde vært gøy å hilse på noen av dere på utstilling Vilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hildand Skrevet 24. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2006 Hei, henter valpen min 9 juni,og har veldig lyst til å ta den med på slike ting som dette,skal ikke stille ut!,men bare se på alle dere andre,og kanskje heie på noen?,men synes dere det er for tidlig å ta den med ?,Den blir da med som kos og for å lære litt av dere her på sonen som er erfarne og veldig flinke,hadde vært gøy å hilse på noen av dere på utstilling Vilde Det spørs jo om du får valpen inn. Valper må være 14 uker og vaksinert ved 12-ukers alder for å slippe inn "lovlig". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 24. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2006 Jeg tenkte å ta meg en tur for å hilse på alle de fine bullmastiffene (forhåpentligvis min fremtidige rase). Jeg har ikke hund, da... Og har aldri vært på noe sånt før. Er det mange som kommer uten hund? Eller blir jeg gående rundt som en liten viggo? Tror ikke jeg kommer til å ta med hunden min hvis jeg skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 24. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2006 Hvilken dag skal dere gå? Er det noen som har noe program, hva som skjer hvilken dag o.l? Program over hvilke raser som går hvilken dag osv. ligger på sidene til NKK. Du finner dem under utstilling, og dommerlister til NKK's internasjonale utstillinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 24. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2006 Da stikker jeg sikkert innom en tur den lørdagen (hm, er det ikke byfest i lillestrøm den helga mon tru *tenke) Men jeg SKAL komme lørdag, og sikkert ha med meg bajas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 25. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2006 Da stikker jeg sikkert innom en tur den lørdagen (hm, er det ikke byfest i lillestrøm den helga mon tru *tenke) Men jeg SKAL komme lørdag, og sikkert ha med meg bajas Byfesten starter vel den uka der ja, om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 25. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2006 Ikke hvem som helst portugisisk vannhund heller Nei, broren til Chessea.. Haha. *stolt* Jeeej. Kan trenge en suporter ja:p hehe Heeeei... Jeg da? Hva med meg? Jeg trenger masse støtte. Har jo aldri gjort dette før. Dere er i alle fall erfarne til en viss grad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 25. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2006 Nei, broren til Chessea.. Haha. *stolt* Heeeei... Jeg da? Hva med meg? Jeg trenger masse støtte. Har jo aldri gjort dette før. Dere er i alle fall erfarne til en viss grad Vi skal heie på dere også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 26. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2006 Jeg kommer begge dagene! Skal hente en sheltievalp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 26. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2006 Jeg kommer begge dagene! Skal hente en sheltievalp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 29. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2006 Weee, nå tror jeg at jeg kommer begge dagene Noen som vet om det er no sted og evt overnatte? Ellers så får vi bare kjøre begge veiene,begge dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 29. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2006 Weee, nå tror jeg at jeg kommer begge dagene Noen som vet om det er no sted og evt overnatte? Ellers så får vi bare kjøre begge veiene,begge dagene Det er jo ikke SÅ langt da... Men det er campinger rundtomkring der ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 30. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2006 Weee, nå tror jeg at jeg kommer begge dagene Noen som vet om det er no sted og evt overnatte? Ellers så får vi bare kjøre begge veiene,begge dagene Jeg vet bare om den på Åssiden som er ca 10min unna berskau. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 31. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2006 ååh.. nå blir jeg nesten litt furten! har sååå lyst til å komme jeg å, men kan selvfølgelig ikke den helga! er så typisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar