Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpemisshandling på det sterkeste...

Mailin

Recommended Posts

• Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Tenk på alle dyr som blir spist opp av andre dyr, de har det sikkert like ille. Det er vel noen millioner tilfeller av det på denne kloden hver dag. Grunnen til at vi reagerer sånn på akkurat dette er jo ikke at disse lider mer, men at vi har det forholdet til valper som vi har.... Ikke at det egentlig hjelper noe, men hvis vi setter det litt i perspektiv så klarer vi kanskje å roe følelsene våre litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke det at jeg ikke vet at dyr lider og dreper hverandre hver dag.

Det som er sykt her er at det er et menneske som med vilje moser en valp med stilettheler. Det er kvalmt og sykt og perverst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren så ****** :D

Tror virkelig jeg kunne kaldkvelt den kjerringen. Hvor syk er det egentlig mulig å bli?

Ble skikkelig dårlig av filmen..

Det er virkelig en tragisk verden vi lever i ;)

Som noen sa før meg her: Tenk på at dette ikke er amjoriteten som holder på slik.

Jeg føler at mange mener alt er så trist osv her.. Jeg skjønner det godt, men der legger jeg skylda på media, de legger frem så mye dårlige nyheter at mange kan lure på om det er noen gode.

Men det ER gode nyhetr, det er mye godt som skjer rundt om og de aller fleste ville aldri behandlet et dyr på denne måten.. Så vi skal nok være forsiktig med og dra alle våre medmennesker over en kam. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tørr ikke se filmen. jeg kommer til å ligge våken om natta! jeg har ikke sterk pshyke! et dyr dreper bytte sitt, ikke piner det. jeg tror ikke det har bare med forholda vi har til valper. jeg blir også dårlig av å se andre dyr lide! men det påviker jo! men det er ikke det som er hovud grunnen. et menneske som blir pint er like gale! det iriterer meg at noen mennesker ser på dyr som "det er jo bare dyr". de som har den holdningen kjenner jeg at jeg ikke har noe respekt for. at de kan tro at de er så mye bedre! vi dyre elskere blir noen ganger sett på som vi synest mer synd på dyr som blir misshandla enn mennesker. men jeg personlig har ikke noe imot å avlive dyr, men å misshandle dem... off.. blir dårlig av slike ting.

dette kom kaskje litt utenom tråden, men bare den måten NOEN folk ser på dyr.. det er jo noe som fører til misshandling!!

ver glad i det dyret du har, og pass godt på det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke bare noe med forholdet vi har til valper, jeg hadde reagert nøyaktig likt om det var en grisunge, en kylling, en voksen sau eller et nebbdyr! Dyr i naturen dreper for å få mat- survival of the fittest. Det utgjør en VESENTLIG forskjell!

Jeg fatter ikke hva som rører seg i folk som gjør sånne ting! Sånn som de ungdommene på finnøy for noen år siden, som stekte en kattunge i mikroen.. Hva får mennesker til å utføre disse handlingene? Vi må iallefall stå sammen og vise at vi ikke tolererer sånt, vi må jobbe for at resten av samfunnet skal få øynene opp for dette, vi må gjøre en innsats vi også.. Det hjelper ikke bare å sitte og gråte til en bestialsk video fra peta, selv om det selvsagt er riktig og bra at man reagerer sånn også..

Bare en notis til slutt. En eller annen gang i løpet av denne tråden kommer sikkert noen til å nevne det faktum at det flere ganger er bevist at PETA har laget falske filmer. Det spiller egentlig ikke noen rolle, for dyremishandling sånn som dette skjer hele tiden, hver dag, over hele verden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke det at jeg ikke vet at dyr lider og dreper hverandre hver dag.

Det som er sykt her er at det er et menneske som med vilje moser en valp med stilettheler. Det er kvalmt og sykt og perverst.

Jeg er selvfølgelig helt enig i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et sykt eksempel på mennesker perverse seksualitet.

Dette er faktisk en seksuell fetisj. Det er mennesker i denne verden som tenner på å se dyr bli drept av kvinner som bruker stiletthælene sine som drapsvåpen.

Dette er en voksende gruppe også. Internett florerer med filmer av damer som dreper innsekter og lignende med hælene sine. Nå i det siste har trenden snudd til å trampe i hjel minde pattedyr. Piggsvin, mus og som her valper.

Etter det jeg har forstått av dette så er det mer tennende det "søter og uskyldigere" dyret er.

MENNESKER ER SYKE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt grusomt. Har klump i magen, og orker ikke tenke på slutten. Den var den verste. Noe er galt ett sted når mennesker faktisk tjener penger på dette. Hadde jeg funnet ut hvem damen og filmeren var så hadde jeg ikke villet ha fem øre for å trampe istykker øynene deres med stiletthæl.

Men, litt tristere, hvis trenden med "jo søtere og uskyldigere..." fortsetter, hvor lenge er det til barn blir offeret? Vil ikke tenke på at vår egen art kan være så grusomme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...