Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpemisshandling på det sterkeste...


Mailin

Recommended Posts

Stakkar valp. Jeg skulle ha skutt denne ****.Denne kjerringa skulle blitt misshandlet selv! :) Når jeg så den kunne jeg ikke ha på lyd, men uansett trillet tårene til slutt måtte jeg spy! :P HATER DE SOM MISSHANDLER DYR! ;):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Dette er et sykt eksempel på mennesker perverse seksualitet.

Dette er faktisk en seksuell fetisj. Det er mennesker i denne verden som tenner på å se dyr bli drept av kvinner som bruker stiletthælene sine som drapsvåpen.

Dette er en voksende gruppe også. Internett florerer med filmer av damer som dreper innsekter og lignende med hælene sine. Nå i det siste har trenden snudd til å trampe i hjel minde pattedyr. Piggsvin, mus og som her valper.

Etter det jeg har forstått av dette så er det mer tennende det "søter og uskyldigere" dyret er.

MENNESKER ER SYKE!

Kan det virkelig være noen her ute i verden som blir tent av dette? ;) Det er den sykeste mishandling filmen jeg har sett! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy f***! skulle ønske jeg aldri hadde satt den på! hadde heldigvis ikke lyd, men del er helt forj***** at noen kan finne på å gjøre noe sånt :)

det værste jeg veit er når noen er slemme med dyr og barn!! hadde jeg sett det der i virkligheten vet jeg ikke hva jeg hadde gjort!

går det ann å spore opp hvor sånne filmer kommer fra?!

da skulle jagggu noen gjort det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååååååååååååååååååååå..

Pleier å være veldig sterk slik allså.. trodde jeg skuløle takle å se på det.. men det greide jeg ikke allså...

Greide ikke se 1 minutt en gang jeg..

Ble slikkelig lei meg... måtte skru av lyden...

Blir så sinna jeg.. føler meg så hjelpes løs.. bare sitte her og ikke kan gjøre noe med det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et sykt eksempel på mennesker perverse seksualitet.

Dette er faktisk en seksuell fetisj. Det er mennesker i denne verden som tenner på å se dyr bli drept av kvinner som bruker stiletthælene sine som drapsvåpen.

Dette er en voksende gruppe også. Internett florerer med filmer av damer som dreper innsekter og lignende med hælene sine. Nå i det siste har trenden snudd til å trampe i hjel minde pattedyr. Piggsvin, mus og som her valper.

Etter det jeg har forstått av dette så er det mer tennende det "søter og uskyldigere" dyret er.

MENNESKER ER SYKE!

de som tenner på dette burde bli gjella sakte med en sløv skje!! ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok lengre tid å åpne enn det tok for meg å slå av. Hadde heldigvis ikke lyd på..

Men det jeg ikke kan fatte og begripe er hvordan kan man komme på å gjøre noe slikt? Hvilke tanker rører seg i hodet på en person som sier: "ja, la oss ta på stiletthæler og trampe ihjel en valp! Og så filmer vi det og legger det ut på nett!" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir kvalm av sånt, ser mye på animalplanet. men det er ingen ting i forhold til det der.. har å sed på nrk, da de viste fra kina. blir så ***** forbana. at folk kan være så syk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud!! Dette var det helt for j.....!!

Tenner mennesker på dette her??!!

Nok en anledning til å være "stolt" av menneskeheten!!

Jeg klarer bare ikke sånt!

Har selv adoptert en greyhound fra Irland, og er brennende opptatt av å hjelpe hunder i nød.

Dette var helt grusomt! :huh:

Det finnes tydeligvis ikke grenser for hvor langt enkelte mennesker er villige til å gå når det gjelder mishandling, lemlestelse og drap på menneskets beste venn!! :angry2:

Er HELT med på skuddpremie på den totalt hjernedøde/følelsekalde/jævelen av ei kjerring, samt hennes tydeligvis mer enn villige kameramann!!

:wallbash:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt grusomt at folk kan gjøre noe sånnt med dyr ;) Værste og at folk filmer det og sender det på nettet så andre kan se det herregud :P:huh: Det fins så mange syke folk i denne verden men dette er toppen av kaka, jeg klarte ikke se lenge på den filmen nei og lyden var helt grusom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh fy **** (unnskyld ordspråket nå), men jeg så ikke ett sekund en gang, hørte bare valpen klynke dra hu ***** kjerringa tråkka på den med en skohæl.. ÅÅÅH, HERREGUD, NÅ ER JEG SINT AS,S JEG FATTER IKKE HVA FOLK TENKER PÅ EN GANG ASSÅ! ÆÆÆH, JEG HATER DENNA GRUSOMME VERDENEN.. INGEN BURDE FÅTT LOV Å LEVE HER, FOR MENNESKER ER SERIØST SYKE!! ÅÅÅH, EN TÅRE KOM... :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til trådstarter!

Hvorfor i alle dager legger du ut en slik link? Den lå også ute på et annen hundeforum for noen dager siden. Jeg vet ikke om det var du som la den ut der også? Og der gikk kommentarene stort sett ut på at slike linker ikke har noe på hundeforum å gjøre. Og det er jeg hjertens enig i! Det kom også senere en tråd fra ei som hadde fått skikkelige problemer av å se denne filmen. Den er nå fjernet fra forumet og det burde den bli her også! Dette er et forum for oss som liker hunder og interesserer oss for hunder, kan ikke på noe måte se at denne linken er relevant i det hele tatt. Dessuten skal man tenke på at det er mange barn her inne som ikke trenger å bli utsatt for slike bilder.

Håper denne tråden blir fjernet fortest mulig. Trenger dere å se dyremishandling, kan dere besøke sidene til dyrevernsorganisasjonene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til trådstarter!

Hvorfor i alle dager legger du ut en slik link? Den lå også ute på et annen hundeforum for noen dager siden. Jeg vet ikke om det var du som la den ut der også? Og der gikk kommentarene stort sett ut på at slike linker ikke har noe på hundeforum å gjøre. Og det er jeg hjertens enig i! Det kom også senere en tråd fra ei som hadde fått skikkelige problemer av å se denne filmen. Den er nå fjernet fra forumet og det burde den bli her også! Dette er et forum for oss som liker hunder og interesserer oss for hunder, kan ikke på noe måte se at denne linken er relevant i det hele tatt. Dessuten skal man tenke på at det er mange barn her inne som ikke trenger å bli utsatt for slike bilder.

Håper denne tråden blir fjernet fortest mulig. Trenger dere å se dyremishandling, kan dere besøke sidene til dyrevernsorganisasjonene!

Med tanke på filmens sterke scener og med hensyn til Hundesonens yngre brukere, ble denne linken fjernet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg skjønner. Jeg synes på en måte ikke at 3/6 med C (uten forkalkninger) er så ille, men jeg har sett på fryktelig mye hunder i det siste. Mulig jeg har sett meg blind og at jeg må stikke fingeren i jorda
    • Jeg tenker at hvis du må velge mellom de ulempene, og heller få en mindre risiko for de senere, så ville jeg ventet. Ja, tidsmessig er det optimalt, men det er snakk om litt tilrettelegging bare. Jeg vet ihvertfall at om jeg hadde stått der med en 4 år gammel hund enten skuddredd eller med HD, og hadde hatt disse valgene, så ville jeg angret på å ikke bare ha ventet noen måneder. Noen garanti er det såklart aldri. Om du kan leve med en skuddredd hund som ikke kan brukes til det den er tenkt til, så ville jeg gått for det. HD går utover helsa og hverdagen til hunden i mye større grad.
    • For å være ærlig: Jeg ville stått over begge kullene. Det er ganske kjipt å sitte med hund om to/tre år som viser tegn på sjukdom som du kunne vært uten om du ikke hadde hatt dårlig tid.  Både skuddreddhet og leddsjukdom kan korte ned/stoppe både konkurranse og redningsplaner. Vent til det kommer et kull hvor du heller blir misfornøyd med noe som ikke kan være fysisk/psykisk begrensende. For eksempel farge og kjønn. 
    • Du kan sikkert litt om massasje og sånt allerede? Vi hadde regelmessig fysioterapeut på våre, en gang i mnd. Lakseolje, og etterhvert Cartrophen (lite effekt) og Librela (heller ikke mye effekt, men startet antageligvis for sent). Greia med disse smertebehandlingene for artroser er visst at man skal begynne å bruke dem før det har fått utviklet seg noe særlig. Pass på at hunden er varm såklart, back on track kan hjelpe (tantes gamle hunder har hatt det over natten, med opptrening). 6 tenner! Au!
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...