Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK trondheim 1.-2. juli


MarieR

Recommended Posts

hvem kommer hit? :P fristen for påmelding går ut 29 mai.

Lite trolig at jeg stiller Ask, men vi kommer for å se på dere, og de andre buhundene. Vurderte å starte LP klasse 1, men tar det på en litt mindre utstilling :)

EDIT: endret datoen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 170
  • Created
  • Siste svar

Der ble det rett ja :P . Jeg vet ikke om vi skal enda. Det spørs helt på hvordan økonomien er og eventuelt arbeid. Men har vi råd å tid så kommer vi antageligvis. Men blir neppe begge dagene siden vi da må kjøre fra Inderøy å tilbake å det orker vi ikke to dager på rad uten hund som skal stilles :) . Å kommer vi så er det den dagen tollerne skal gå ;) . Men vi er ikke helt sikre enda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisabeth: Gruppe 8 går på lørdag... Retrieverklubben har utstilling søndagen om du er interessert i å se på, men det er her i Trondheim (eller mest sannsynlig på Stavsøra som ligger på Klett utenfor Trondheim).

Jeg har jo selvsagt veldig veldig lyst men så var det nå det med penger da <_< . Får skrape flaxlodd å håpe på det beste :) . Det kan jo hende vi kan overnatta hos onkelen min å hvis vi bestemmer oss for å dra både lørdag og på retrieverutstillingen. Vi får se når vi nærmer oss. Er jo en flott mulighet til å snakke med oppdrettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal jobbe (ringsekretær) begge dagene, men håper sambo kan stille ut den yngste akitatispen. (Hvis hun beholder pelsen så lenge)

Huff ja, håper på det samme her. Ikke alltid lett å planlegge når man har hund som plutselig slepper pelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oversikt over dommer og raser kommer ikke til oss ringsekretærer så tidlig. Vi får beskjed samtidig med at PM går ut. Man kan sikkert ringe å spørre hvis man absolutt må vite det, men for meg spiller det ingen rolle verken med dommer eller raser.

I år skal jeg sende en mail til NKK hvis jeg melder på villdyret, for da kan jeg ikke være i akitaringen.

Venter i spenning......

Huff ja, håper på det samme her. Ikke alltid lett å planlegge når man har hund som plutselig slepper pelsen.

Det viktigste akkurat nå er at hun holder pelsen til over EuroWinner og Spesialutstillingen for japanske raser i Finland 9. og 10. juni....

Blir nok påmeldt Trondheim selv om pelsen er litt tynn, hun har utrolig pelskvalitet, så jeg tror ikke hun vil se nedrøytet ut uansett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...