Gå til innhold
Hundesonen.no

Har du høy eller lav selvtilitt?


Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine

Som tittelen sier:

Har du høy eller lav selvtilitt?

Jeg har veeeeldig lav... :)

Etter problemer på skolen osv..

Men har vist stor fremgang*stoolt:P* Og begynner å bli litt for frekk i kjeften mot folk som er ekle på alle måter.. ;)

Men sånn ellers tør jeg nesten ikke å snakke med enkelte i klassen om noe..Det er skummelt det.. :S

Men når jeg har Milo med min side, så er selvtilitten min sååå høy...

Jeg føler jeg må prøve mitt beste for han, og det funker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For folk jeg kjenner er jeg ikkje sjenert i det hele tatt... men selv tilliten er så lav som det går ann. ble overgrepet som liten, i flere år. Det setter spor... klarer ikke å ta imot komplemang av samboern min engang... er for tiden depprimert og har angst også... er ikke lett nei... men går over håper jeg da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har god selvtillitt nå, men den har ikke alltid vært det!! Har vært gjennom en del som har formet meg til den personene jeg er i dag, og selv om det ikke har vært lett, så ville jeg ikke vært det foruten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, vanskelig spørsmål det der. Hva regnes som høy og hva regnes som lav selvtillitt?

Jeg er sjenert ovenfor fremmede personer, men når de først blir kjent med meg så er jeg overhodet ikke sjenert. I ting jeg mestrer godt har jeg høyere selvtillitt enn i ting jeg ikke mestrer så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Jeg blir usikker i ukjente situasjoner med mange nye mennesker og jeg må prate foran de o.l. Men jeg pleier å skjule det og gjøre meg morsom og sånt (eller, jeg prøver hvertfall :) )

Det kommer an på situasjonen. Men selvtillitten min er ikke sånn vanvittighøy, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er relativ. Graden av selvtillit varierer etter alt fra miljø, dagsform og situasjon.Men den er nok generellt høy. Jeg har alltid vært bevisst på hvem jeg er og er velsignet med en raus porsjon selvironi (tro meg den kommer godt med...) så jeg blir sjelden direkte flau...

Jeg synes liksom det er greit at jeg ikke er perfekt og at jeg ikke mestrer alt like godt.kanskje fordi jeg synes "perfekte" mennesker er drit kjedelige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm,laaaav selvtillit her å,men ikke når det gjelder ting jeg kan. Har fks alltid likt engelsk så hadde høy selvtillit på det.Men når det gjelder kroppsstr og mestring ang sykdom er den veldig lav.Tror ikke jeg får til noe liksom :) :wallbash:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm jeg tror ikke at jeg har noen spesielt LAV selvtilitt, men særlig høy er den heller ikke.

Jeg er meget sjenert når jeg møter nye folk, men er DE utadvendte så går det ikke lang tid før de ønsker at de aldri skulle ha åpnet kjeften :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke si jeg har dårlig selvtillit, men det kommer jo så klart ann på dagsformen og.. I Stangehallen, hvor jeg følte meg elendig på søndagen, hadde jeg ikke lyst til å gå bort til Anette og Hilde.. Hadde jeg følt meg O.K så hadde jeg nok gått bort :( Men de fant jo meg, så det gjorde vel ikke no' :P

Har ganske god selvtillit(spesielt når jeg føler meg litt hyper :P), men er det en ny situasjon og mange nye folk, så trenger jeg, som hundene, litt tid til å tilpasse meg, og så braker det løs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn passe ;) Det vil si, det varierer, men som regel klarer jeg å ha en samtale om ikke den jeg prater med er ekstremt sjenert og knapt mumler ja eller nei når jeg sier noe.

Er jeg i rett selskap er jeg ustoppelig, jeg eeelsker å skravle! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lav selvtillit.

Har ikke alltid hatt det. Før jeg beynte på skolen hadde jeg veldig høy selvtillit. Da jeg begynte på skolen ble den lavere og lavere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er relativ. Graden av selvtillit varierer etter alt fra miljø, dagsform og situasjon.Men den er nok generellt høy. Jeg har alltid vært bevisst på hvem jeg er og er velsignet med en raus porsjon selvironi (tro meg den kommer godt med...) så jeg blir sjelden direkte flau...

Jeg synes liksom det er greit at jeg ikke er perfekt og at jeg ikke mestrer alt like godt.kanskje fordi jeg synes "perfekte" mennesker er drit kjedelige :(

Enig!

Sett over et har jeg nok høy selvtillit, men det varierer jo litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ble vel bittebittelitt flau da du kjørte deg fast på jordet mitt? :P *ler*

Det knakk ikke akkurat selvtilliten min :P Jeg vet jeg er en tragisk sjåfør og har funnet meg til rette med det ;) Ikke første eller siste gangen jeg har kjørt meg fast et sted for å si det sånn :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Jeg har ikke dårlig selvtilitt men den er ikke helt bra heller. Det kommer nok mye ann på situasjonen, dagsformen osv..

Her jeg bor har det gått trend i o si man har dårlig selvtilitt, for da sier jo allefor flott og fin du er.. :rolleyes:

HAr man dårlig selvtilitt går man ikke i miniskjørt og korte topper liksom. :(

Har aldri blitt mobbet e.l så jeg har egentlig ingen grunn til og ha dårlig selvtilitt har jeg funnet ut. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Ikke helt enig der? Mange går vel i nettopp det fordi de trenger bekreftelse, blikk, kommentarer, whatever fordi de har dårlig selvtillit.

Ja, og jeg har dårlig selvtilitt..

Nå sitter jeg jo her i mini skjørt og t-shirt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...