Gå til innhold
Hundesonen.no

Skogstur...


Guest Christine

Recommended Posts

Det er vel mer 25 enn 20 vil jeg tro.

Tinka kommer i alle fall til å være død på det siste stykket av veien hjem (det er tross alt oppoverbakke nesten hele veien hjem). Og det er vel ikke akkurat færre folk på den delen av Ladestien enn borte ved Ringvebukta, Devlebukta osv... ****, det kommer til å være fullt av pølse- og potetsalatfolk der (gjett hvilken hund som må gå i bånd).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Hmm...

Skal det bety at vi dropper det? :(

Altså..Jeg og veninna mi har dårlig erfaringer med pølser og potetstapper i fjera..(Hunden stakk fra oss og stjal mat:p)

Edit:

Dette er jo rene gruppepresset jo..

Vil jo møte dere på tur, og Milo vil så gjerne spise nise, bade, svømme etter fugler, strande på en øde øy midt ute på havet og seff. ri på Tinka...

Men jeg vil ikke sykle med han i 25 grader...

Hmmm..Vanskjelig dette ja..Ingvild, svar da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Du er ikke den eneste som har møtt på grillende folk ved sjøen, for å si det sånn.

HeHe..Så flott da :P

Så vi dropper?

Så vi kan jo ta den igjen en annen gang? :(

F.eks på 17. Mai får vi nok stien for oss selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tar det igjen en annen gang, tror jeg ja. Veit ikke helt når jeg skal få tid til det, men det finner jeg ut. Vi møtes vel uansett på trening på mandag med Trondheim Hundeskole?

17. mai skal jeg selvfølgelig gå i tog, så da får du ikke med meg på tur på Ladestien. Sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Vi tar det igjen en annen gang, tror jeg ja. Veit ikke helt når jeg skal få tid til det, men det finner jeg ut. Vi møtes vel uansett på trening på mandag med Trondheim Hundeskole?

17. mai skal jeg selvfølgelig gå i tog, så da får du ikke med meg på tur på Ladestien. Sorry.

Jepp..Møtes nok på Mandag :(

Det med 17.Mai var og er en kødd... :P

Skal jo til byen og spise is ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...