Guest Christine Skrevet 22. April 2006 Rapporter Share Skrevet 22. April 2006 Ja, altså, her komemr bildene fra Match showet/barn og hund... Jeg fikk bare 6 nogenlunde flotte bilder Milo følger spent med... Stine og Kira Lucas...Ja jeg er "in luw" : wub : Milo i en snodig vinkel Oscar Veninna til Liv Anne..(Er det Cavcooik?) Så skal Liv Anne legge inn noen bilder senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 22. April 2006 Rapporter Share Skrevet 22. April 2006 Lucas Milo Lillesøsteren til Oscar som ble BIR Valp Cavkooik og Theo som ble BIM Valp En Phalene fra Freetain`s som neeesten ble plassert i finalen i Matchshowet, ble nr 6 og bare 5 ble plassert. En Show Show Christine og Milo i ringen Kavkooik og Rino i ringen (+ ei i klubben vår med Dachsen Shoko!) *dele opp* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 22. April 2006 Rapporter Share Skrevet 22. April 2006 Christina og Lili Dvergpincheren som vant Matchshowet Christine, Milo og Kira Christine og Milo Stine og Kira *dele opp* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 22. April 2006 Rapporter Share Skrevet 22. April 2006 Kjempeflotte bilder Stilige bilder av Christine og Milo og og den chowen var bare nydelig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 22. April 2006 Rapporter Share Skrevet 22. April 2006 Christine og Milo Milo Kira Christine, Milo, Stine og Kira Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 22. April 2006 Rapporter Share Skrevet 22. April 2006 WOW..DU er virkelig en TOPP fotograf ; Jeg nevnte vel at du skal bli sånn Paparazzi fotograf som følger tter meg og Milo 24 timer i døgnet? HiHi..Altså... Jeg- Handler Milo? Ehm......Trur ikke JEG bør gjøre det mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 22. April 2006 Rapporter Share Skrevet 22. April 2006 Jippi, endelig bilder Kjempefine var de Skulle ønske jeg var der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 22. April 2006 Rapporter Share Skrevet 22. April 2006 hvorfor ikke? Du var jo kjempeflink med Milo.. Både du og Stine var jo kjempeflinke. Det lille jeg så iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 22. April 2006 Rapporter Share Skrevet 22. April 2006 Jaaa, dere var kjempeflinke da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 22. April 2006 Rapporter Share Skrevet 22. April 2006 Hah..Kjempe flinke..? JEg løper fortere og fortere, og DET rykket i båndet..Der står hunden min liksom...Nei, vi må nok øøøøve... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 22. April 2006 Rapporter Share Skrevet 22. April 2006 Ja, øve er bra. Øvelse gjør mester vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 22. April 2006 Rapporter Share Skrevet 22. April 2006 Ja, øve er bra. Øvelse gjør mester vettu. Ja, øve er virkelig bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 23. April 2006 Rapporter Share Skrevet 23. April 2006 Så flotte bilder! Skulle ønske det var matchshow i Bergen noen ganger.. Hvem arrangerte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 23. April 2006 Rapporter Share Skrevet 23. April 2006 Levanger Hundeklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 23. April 2006 Rapporter Share Skrevet 23. April 2006 Å det så gøy ut synd jeg bor så langt unna da men hverfall kjempe fine bilder det skal dere ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 23. April 2006 Rapporter Share Skrevet 23. April 2006 Kjempeflotte bilder Stilige bilder av Christine og Milo og og den chowen var bare nydelig da Litt stygg farge på den. Skal liksom være blå. Men så blir jo ofte Blå og sorte Chows brune i fargen i røytinga. Men Flotte bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 23. April 2006 Rapporter Share Skrevet 23. April 2006 Fine bilder Men trodde ikke man ble BIR og BIM på matchshow Det er jo to og to hunder som går mot hverandre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 23. April 2006 Rapporter Share Skrevet 23. April 2006 Flotte bilder . Sukk, får jo nesten "hjemlengsel" når jeg ser bilder fra trøndelag . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 23. April 2006 Rapporter Share Skrevet 23. April 2006 Fine bilder Men trodde ikke man ble BIR og BIM på matchshow Det er jo to og to hunder som går mot hverandre... Det er 2 forskjellige mayhshow, ett med tre dommere og ett med en, jeg er ikke helt sikker, men jeg tror at de med en dommer har BIM og BIR og sånn.. Fine bilder forresten, så veldig kjekt ut med masse sonen folk *endret av moderator på grunn av dobbelposting* Silje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 23. April 2006 Rapporter Share Skrevet 23. April 2006 Fine bilder Men trodde ikke man ble BIR og BIM på matchshow Det er jo to og to hunder som går mot hverandre... Det var Valpeshow FØR match showet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 23. April 2006 Rapporter Share Skrevet 23. April 2006 Så flotte bilder! Skulle ønske det var matchshow i Bergen noen ganger.. Hvem arrangerte? jepp! er altfor dårlig med arrangementer i hordaland syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 23. April 2006 Rapporter Share Skrevet 23. April 2006 he he..dødskule bilder av Christine som bærer Milo En setterChi? Du må få fine klær til han! Han må jo være større en Loke, så jeg fatter ikke at du får det til! Han er jo så søt.. Fine bilder, av fine hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 23. April 2006 Rapporter Share Skrevet 23. April 2006 HiHi.. Milo er jo bare 58 cm og veier mellom 21-25 kilo?! Veide 21 sist gang jeg veide han.. Joa, klær skal vi kjøpe...Skal også kjøpe sånn liten veske og bære han i når jeg går rundt i byen.. Neida, Milo trives i høyden. Sælig når han er høyere enn a mor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 23. April 2006 Rapporter Share Skrevet 23. April 2006 HiHi.. Milo er jo bare 58 cm og veier mellom 21-25 kilo?! Veide 21 sist gang jeg veide han.. Joa, klær skal vi kjøpe...Skal også kjøpe sånn liten veske og bære han i når jeg går rundt i byen.. Neida, Milo trives i høyden. Sælig når han er høyere enn a mor.. Okj..så han er mindre enn Lokeliten Men allikevel liksom...Andre har en Chi på armen du har en E.S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 23. April 2006 Rapporter Share Skrevet 23. April 2006 Okj..så han er mindre enn Lokeliten Men allikevel liksom...Andre har en Chi på armen du har en E.S HEHe..Jeg satset på en hund som ville synesw bedre for å si det slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar