Gå til innhold
Hundesonen.no

Heisann


Rambo

Recommended Posts

Hallo! Jeg er en jente på 15 år i Bodø som elsker dyr! Dyr tar veldig mye av min tid og jeg ser fram til at de kan ta enda mer av tiden min. Jeg jobber på en dyrebutikk, hvor jeg trives veldig.

Jeg har en hund som heter Rambo, han er blaning mellom papillon og yorkshire terrier. han er skikkelig hærlig og er så utrolig snill!

Jeg har et eget forum som handler om dyr + at jeg er medlem på et annet dyreforum, så nå tenkte jeg det var på tide å reistrere seg på et forum som handler om det type dyret jeg elsker mest av alle dyr, nemlig hund :P

Uansett, nok om meg..Jeg har forresten to hjemmesider, begge er linket opp til hvert sitt banner i signaturen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! ny her jeg også! er ikke så veldig trygg på dataen, skjønte ikke hvordan jeg kunne legge til bilde :)

uansett, har en deilig blandings hund, og hørte noe om et Match Show på Foruns på søndag, noen som kan fortelle litt om hva det går ut på?

kjempeflott å få noen tilbakemeldinger!!

hei så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen hit til oss!

Håper du vil trives :)

Les gjennom forumetsretningslinjer (plassert øverst til venstre) og ikke nøl med å spørre noen av oss moderatorer om du lurer på noe!

Mazli: jeg svarer deg i din egen tråd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...