Tina Skrevet 8. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2005 Synes det kunne være skægt at høre hvem der har "valgt" race hjemme ved jer? Altså I som er flere i hus... var I straks enige om en bestemt race eller har den ene overtalt den anden? Og hvilke andre racer var inde i billedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anca Skrevet 8. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2005 Jeg overtalte forloveden :mrgreen: Han var litt skeptisk til huskyer til å begynne med, men etter å ha vært en del i søsteren min sin hundegård var han betatt! Men vi ble enig om å få oss hund sammen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 9. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2005 Her var det jeg som fant ut om den Portugisiske vannhunden. leste masse, på alle sider jeg kunne komme over, akkurat som med alle de andre hunderasene. Jeg fortalte mamma om rasen, men det ble ikke mer snakk om den. Men så så vi en annonse, akkurat der vi var på ferie, en dame hadde valper! Vi dro og så på dem, og ALLE 3 ble forelsket i rasen. Så vi har egentlig vært enige om at vi skal ha Portugisisk vannhund helt siden vi fant ut mer omdem, etter besøket hos oppdretter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 9. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2005 Her i huset var det nok eg som tok den bestemmelsen... men litt av grunnen var at jeg allerede hadde hund da vi flyttet sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 9. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2005 her i huset var det meg som bestemte at vi skulle ha japanere mens far i huset bestemte seg for samojeden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 9. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2005 jeg fant ut det jah...sto egentli litt i stampe mellom 3 forskjellige raser, buhund var egentlig ikke en av dem ,så kommer pappa opp en dag og sier " hvorofr ikke buhund" hvorav jeg svarer " jah hvorofr ikke?". så da ble det buhund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 9. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2005 Moren min, for jeg var ikke født Og den andre er bestefaren min sin, så han valgte valgte den, siden det ble tomt uten en ny Lissi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaLex Skrevet 9. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2005 Jeg er den eneste der har forstand på hund her i huset så jeg valgte, men kæresten synes det var en vældig fin ide med amstaff'er. Han valgte derimod at vi IKKE skal ha boxer nogensinde selvom jeg godt ville ha haft en ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 9. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2005 Hele familien, fordi det skulle være hele familien sin hund. Mamma og pappa var egentlig litt skeptisk til en hund på labrador-størrelse, men så er jo Tinka litt liten også, så det funker fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 9. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2005 Jeg valgte den.. Ettersom det er min hund også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 9. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2005 Jeg maste hull i huet på de hjemme... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 9. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2005 Jeg var nok den som var bak ideen med og få en schæfer. Siden det er meg som går mest op i hunde i hjemmet. Men Espen var med på ideen om og skaffe os en hund. Og han er jo også bare så glad i Rocky gutten da. Det er fars gutt det Men mest mors :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 9. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2005 Hmmm... Nå er det nå en gang sånn at jeg har aldri gått til anskaffelse av hund.. Så jeg kan vel si at det var hundene som valgte meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 9. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2005 Jeg valgte hunden her i huset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar