Jump to content
Hundesonen.no

Hvem valgte hund hjemme ved jer?

Tina

Recommended Posts

Synes det kunne være skægt at høre hvem der har "valgt" race hjemme ved jer? Altså I som er flere i hus... var I straks enige om en bestemt race eller har den ene overtalt den anden? Og hvilke andre racer var inde i billedet?

Jeg overtalte forloveden :mrgreen: Han var litt skeptisk til huskyer til å begynne med, men etter å ha vært en del i søsteren min sin hundegård var han betatt! Men vi ble enig om å få oss hund sammen da.

Her var det jeg som fant ut om den Portugisiske vannhunden. leste masse, på alle sider jeg kunne komme over, akkurat som med alle de andre hunderasene.

Jeg fortalte mamma om rasen, men det ble ikke mer snakk om den. Men så så vi en annonse, akkurat der vi var på ferie, en dame hadde valper! Vi dro og så på dem, og ALLE 3 ble forelsket i rasen. Så vi har egentlig vært enige om at vi skal ha Portugisisk vannhund helt siden vi fant ut mer omdem, etter besøket hos oppdretter.

jeg fant ut det jah...sto egentli litt i stampe mellom 3 forskjellige raser, buhund var egentlig ikke en av dem ,så kommer pappa opp en dag og sier " hvorofr ikke buhund" hvorav jeg svarer " jah hvorofr ikke?". så da ble det buhund.

Jeg er den eneste der har forstand på hund her i huset så jeg valgte, men kæresten synes det var en vældig fin ide med amstaff'er. :D Han valgte derimod at vi IKKE skal ha boxer nogensinde selvom jeg godt ville ha haft en ...

Jeg var nok den som var bak ideen med og få en schæfer. Siden det er meg som går mest op i hunde i hjemmet. Men Espen var med på ideen om og skaffe os en hund. Og han er jo også bare så glad i Rocky gutten da. Det er fars gutt det :D Men mest mors :wink: :oops:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...