Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva slags påske godt har du spist?!?!?

tm100021

Recommended Posts

Guest Christine
Skrevet

Ægg!!! :)

Ja, vi er jo Mbr. of Æggets Vænner vi vettu... ;)

Ægg er beeeeeest..

Dessuten har jeg spist løsningen til Ekspert..Fyll et påske egg så fullt du vil for 15,- kroner tre ganger ;)

Skrevet

Jeg har ikke spist så mye godteri som jeg har spist denne påska siden jul ;)

Lakris, sjokolade, smågodt, mere lakris, mere sjokolade...

Ganske lei egentlig siden jeg ikke er vant til å spise så mye :)

Skrevet

Ja, vi er jo Mbr. of Æggets Vænner vi vettu... :)

Ægg er beeeeeest..

Dessuten har jeg spist løsningen til Ekspert..Fyll et påske egg så fullt du vil for 15,- kroner tre ganger ;)

Æggets Vænner er jo konge da! ;);)

Skrevet

Oi - ikke spørr - det er mye godt som har gått ned til nå i påsken.

"Dritgodt" fra bonbon, nidar påskemarsipan ihvertfall 3 forskjellige typer, kremfylte egg fra freia, troika, gullbrød, lakrislisser, freia melkesjokolade m/dajm (nammnamm-nyhet), diverse potetgull og saltstenger og peanutter, masse brus, diverse sweet dreams (smågodt), kvikk lunch, svensk nougatsjokolade, AntonBerg-egg, sjokolademandler, osv osv - huff, husker ikke alt engang. I tillegg til masse god mat, boller og kaker. Nesten så det må bli slanking etter påske.

Skrevet

Jeg har spist Hilde (LBL) sine hjemlagde muffins (nam!) og svidd popcorn (usj)..Dett var dett når jeg tenker meg om... :unsure:

Skrevet

Jooo ;);) Men etter et x antall så blir man sinnsykt kvalm :o

ÆGG!!! de var utsolgt her ass! like før påska så dundra d 100 folk forbi der kor d va nån egg igjen ;) ingen egg til meeeeeg ;);)

Skrevet

Den der MÅ bli en hit!

Ja, tror nok det - har du smakt den?

Nydelig dajmsmak, uten at hele sjokoladen er slik "knekk-hard" som dajm, bare masse små, sprø, harde dajmbiter inni ei melkesjokolade-plate...namnammnamm - nesten så jeg må stikke å kjøpe mer! ;)

Skrevet

Påskegodter? Spiser da aldri snop jeg ;) . *titte bort i skapet hvor det står en eske sweet dreams smågodter* . Har dog ikke spist noe typisk påskesnop som de egg greiene (blir kvalm med tanken) og marsipandingser. Men litt småsnop og potetgull må jeg vel innrømme å ha gaflet i meg på høykant :o . Må jo utnytte helgedagene som best jeg kan ;)

Skrevet

Ja, tror nok det - har du smakt den?

Nydelig dajmsmak, uten at hele sjokoladen er slik "knekk-hard" som dajm, bare masse små, sprø, harde dajmbiter inni ei melkesjokolade-plate...namnammnamm - nesten så jeg må stikke å kjøpe mer! ;)

Ja, smakt den *sukk*

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...