Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva har du med deg utstyret i?


Guest Christine

Recommended Posts

Jeg har med meg en koffert med børster, kammer, 4 utstillingsbånd(litt forskjellige da), bæsjeposer(en vet jo aldri), en gammel flaske med vann i(tidliger balsamspray), baby pudder(brukes ikke lengre så skjønner ikke hvorfor den er i kofferten), hundene har fått hver sin sånn bok fra NKK hvor vi kan ha papirer i som alle ligger i kofferten, kart over norge(ikke spør hvorfor men det kom vil i kofferten den gangen vi begynnte å stille hunder), sakser og klotang. tror det var alt jeg har i kofferten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, godt å høre :)

Men det er nok sant, at dersom jeg merker alle tingene mine (og passer litt bedre på dem), så er det liten sjanse for at noe vil forsvinne uten å komme til rette igjen. Og den kofferten er jo heldigvis ikke så veldig usynlig :)

Faren er vell ti ganger større for at hvis du har en sykt god hund at den blir stjålet før noen tar utstyret ditt på en utstilling skulle jeg tro, jeg har hatt lommebok, kamera og mobil liggendes slik at det lett kan stjeles men det har aldri skjedd meg de 10 årene vi har stilt hunder nå. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Jeg har heldigvis en rase som krever minimalt med pelsstell, så eneste jeg har med er en børste av "stellesaker".

Sist utstilling jeg var på så kjøpte jeg en bok - "Hundens bok" eller hva den nå heter, og den har masse plastlommer til å sette i vaksinasjonsattest, nummerlapp, PM, kritikkskjema, premielapper osv. osv. Veldig praktisk!

I tillegg har jeg en vanlig liten ryggsekk til utstillingsbånd, poser, lommebok, mobil osv. Utstillingsburet er av stoff, og i den slenger jeg også vannskåla til hunden. Har også skaffet meg en sammenleggbar stol... herregud - og jeg som liksom ikke skal tilbringe tiden min på utstillinger :) Skaffer meg bare mer og mer saker og ting B)

OT, men hva kostet den, hvilken utstilling kjøpte du den på, og har noen nettbutikker den? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...