Gå til innhold
Hundesonen.no

En liten presentasjon...


Basset Hound

Recommended Posts

Hei!

Har vært inne å kikket på forumet fra tid til annen, og syntes det er på tide å presentere meg.

Jeg er i slutten av 30 årene ,bor i Vestfold, med mann og 3 sønner.

Har hatt hund siden 1975, og hundegalskapen har alltid vært der.

Har hatt St.Bernhard, Bichon Frise, Engelsk Bulldog og har nå, en gjeng med Basset Hound`s.

Driver med utst. og oppdr. Har funnet ut at jeg kanskje er meget spesiell! Hunder med "annerledes" utseende, er det som tiltaler meg...! Men de må ha hele pakka, nytter ikke å komme her bare med et vakkert ytre.

Mvh Bassa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelig velkomst fra dere alle.

LouDan: Jo da, jeg var på Hokksund. Stilte 3 av dyra mine.

prøver å få med meg den utstillinga hvert år,da jeg syntes plassen er så koselig.

Hmm... satt du ved siden av noen fauver med ryggen mot sjøen/elva/whatever?

Uansett er det meget mulig at du så meg i ringen.. He, he... Stilte en junior fauve tispe(den eneste ;)).. Meget mulig jeg så deg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... satt du ved siden av noen fauver med ryggen mot sjøen/elva/whatever?

Uansett er det meget mulig at du så meg i ringen.. He, he... Stilte en junior fauve tispe(den eneste ;)).. Meget mulig jeg så deg og ;)

Da satt vi på motsatt side av deg, mot parkeringsplassen. Vi forsøkte å stue 6 voksene, 2 store unger og 5 hunder inn i teltet i håp om ikke å bli alt for våte. Den ene hunden var forresten en Whippet.

Prøver å få med det meste som skjer i ringen, så jeg så deg nok. Var det tispa til Sønsteby du stilte?

I allefall, han har gjort en knall jobb med oppdrettet sitt. Har flotte hunder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da satt vi på motsatt side av deg, mot parkeringsplassen. Vi forsøkte å stue 6 voksene, 2 store unger og 5 hunder inn i teltet i håp om ikke å bli alt for våte. Den ene hunden var forresten en Whippet.

Prøver å få med det meste som skjer i ringen, så jeg så deg nok. Var det tispa til Sønsteby du stilte?

I allefall, han har gjort en knall jobb med oppdrettet sitt. Har flotte hunder :)

Var tispa til Sønsteby, ja ;) HAn gjør en skikkelig god jobb! Hundene hans er jo så utrolig herlige! ;)

Jeg så en whippet, ja ;) Satt og venta på at ting skulle begynne, mener jeg da jeg så en whippet :P Da var det kanskje din det da ;) Så moro! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...