Basset Hound Skrevet 15. April 2006 Rapporter Share Skrevet 15. April 2006 Hei! Har vært inne å kikket på forumet fra tid til annen, og syntes det er på tide å presentere meg. Jeg er i slutten av 30 årene ,bor i Vestfold, med mann og 3 sønner. Har hatt hund siden 1975, og hundegalskapen har alltid vært der. Har hatt St.Bernhard, Bichon Frise, Engelsk Bulldog og har nå, en gjeng med Basset Hound`s. Driver med utst. og oppdr. Har funnet ut at jeg kanskje er meget spesiell! Hunder med "annerledes" utseende, er det som tiltaler meg...! Men de må ha hele pakka, nytter ikke å komme her bare med et vakkert ytre. Mvh Bassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavxxx Skrevet 15. April 2006 Rapporter Share Skrevet 15. April 2006 Hei og velkommen :-) Fint å høre at du valgte å registrere deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basset Hound Skrevet 15. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. April 2006 Tusen takk for hyggelig velkomst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 15. April 2006 Rapporter Share Skrevet 15. April 2006 Velkommen hit, håper du vil trives her. :mellow: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanne92 Skrevet 15. April 2006 Rapporter Share Skrevet 15. April 2006 Velkommen hit! :mellow: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 15. April 2006 Rapporter Share Skrevet 15. April 2006 Velkommen skal du være :mellow: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 15. April 2006 Rapporter Share Skrevet 15. April 2006 Hei hei. Velkommen hit :mellow: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 15. April 2006 Rapporter Share Skrevet 15. April 2006 Hei, velkommen hit :mellow: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 15. April 2006 Rapporter Share Skrevet 15. April 2006 Velkommen hit :mellow: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 15. April 2006 Rapporter Share Skrevet 15. April 2006 Velkommen :mellow: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 15. April 2006 Rapporter Share Skrevet 15. April 2006 Velkommen hit, håper du vil trives her :mellow: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
¤ Martine ¤ Skrevet 15. April 2006 Rapporter Share Skrevet 15. April 2006 velkommen hit :mellow: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 15. April 2006 Rapporter Share Skrevet 15. April 2006 I fjor sommer var jeg med en oppdretter av fauve ned til basset utstillinga på Hokksund... Var du der? Vi satt ved siden av en masser hounds skjønner du Uansett, velkommen! :mellow: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 16. April 2006 Rapporter Share Skrevet 16. April 2006 velkommen velkommen koselig med nye medlemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basset Hound Skrevet 16. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. April 2006 Tusen takk for hyggelig velkomst fra dere alle. LouDan: Jo da, jeg var på Hokksund. Stilte 3 av dyra mine. prøver å få med meg den utstillinga hvert år,da jeg syntes plassen er så koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 16. April 2006 Rapporter Share Skrevet 16. April 2006 Tusen takk for hyggelig velkomst fra dere alle. LouDan: Jo da, jeg var på Hokksund. Stilte 3 av dyra mine. prøver å få med meg den utstillinga hvert år,da jeg syntes plassen er så koselig. Hmm... satt du ved siden av noen fauver med ryggen mot sjøen/elva/whatever? Uansett er det meget mulig at du så meg i ringen.. He, he... Stilte en junior fauve tispe(den eneste ).. Meget mulig jeg så deg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 16. April 2006 Rapporter Share Skrevet 16. April 2006 Hei å velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 16. April 2006 Rapporter Share Skrevet 16. April 2006 Velkommen.. Håper du vil trives og husk å lese forumets retningslinjer øverst til venstre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basset Hound Skrevet 16. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. April 2006 Hmm... satt du ved siden av noen fauver med ryggen mot sjøen/elva/whatever? Uansett er det meget mulig at du så meg i ringen.. He, he... Stilte en junior fauve tispe(den eneste ).. Meget mulig jeg så deg og Da satt vi på motsatt side av deg, mot parkeringsplassen. Vi forsøkte å stue 6 voksene, 2 store unger og 5 hunder inn i teltet i håp om ikke å bli alt for våte. Den ene hunden var forresten en Whippet. Prøver å få med det meste som skjer i ringen, så jeg så deg nok. Var det tispa til Sønsteby du stilte? I allefall, han har gjort en knall jobb med oppdrettet sitt. Har flotte hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 16. April 2006 Rapporter Share Skrevet 16. April 2006 Da satt vi på motsatt side av deg, mot parkeringsplassen. Vi forsøkte å stue 6 voksene, 2 store unger og 5 hunder inn i teltet i håp om ikke å bli alt for våte. Den ene hunden var forresten en Whippet. Prøver å få med det meste som skjer i ringen, så jeg så deg nok. Var det tispa til Sønsteby du stilte? I allefall, han har gjort en knall jobb med oppdrettet sitt. Har flotte hunder Var tispa til Sønsteby, ja HAn gjør en skikkelig god jobb! Hundene hans er jo så utrolig herlige! Jeg så en whippet, ja Satt og venta på at ting skulle begynne, mener jeg da jeg så en whippet Da var det kanskje din det da Så moro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 17. April 2006 Rapporter Share Skrevet 17. April 2006 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 17. April 2006 Rapporter Share Skrevet 17. April 2006 Velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 17. April 2006 Rapporter Share Skrevet 17. April 2006 Velkommen velkommen! Håper du vil trives her med oss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 17. April 2006 Rapporter Share Skrevet 17. April 2006 velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar