Maria Skrevet 14. April 2006 Rapporter Skrevet 14. April 2006 Hehe. Så har også min lille fått løpetid. Fikk det i går. 10 mnd gammel. Tiden flyr visst utrolig fort, for det er ikke lenge siden hun bare var en liten knert av en hund. Så nå "gleder vi oss" til kommende mnd..
TineSimbaNana Skrevet 14. April 2006 Rapporter Skrevet 14. April 2006 hehe Nana fikk også sin første løpetid for litt over en uke siden Hun er snart 1år
Toya Skrevet 14. April 2006 Rapporter Skrevet 14. April 2006 grattis med løpetid hehe... toya har hatt hun også :)morro med løpetisper.. eller bare nei...
victoria_e Skrevet 14. April 2006 Rapporter Skrevet 14. April 2006 Hehe gratulerer da Fiona har ikke fått den enda men har på følelsen at den er kanskje er rundt hjørne.
Renate A Skrevet 14. April 2006 Rapporter Skrevet 14. April 2006 Nomin stor jente!!! Syntes ikke det er lenge siden du gikk og ventet på at mammaen skulle parres osv..tiden flyr avgårde.
Maria Skrevet 14. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 14. April 2006 Nomin stor jente!!! Syntes ikke det er lenge siden du gikk og ventet på at mammaen skulle parres osv..tiden flyr avgårde. Ja, ikke sant!? Synes ikke det var lenge siden jeg ikke visste om jeg fikk hund eller ikke, og sånne ting. Tiden flyr når man har det bra vettu ... Lille jenta mi er bare Kunne ikke fått en bedre jente!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar