Symra&Pippin Skrevet 8. April 2006 Rapporter Skrevet 8. April 2006 I kveld gikk Pippin og jeg ned til sjøen, jeg hadde planlagt at vi skulle sitte skulder ved skulder og se på solnedgangen, med fred og kjærlighet i blikket. Jeg glemte i farta at Pippin er en hund, han ville ikke sitte, han ville gå videre. Han forsto ikke hvorfor jeg ville sitte der og glane når det var masse tisseflekker noen meter borte! Og dessuten gresstuster med musebol under!!
Toya Skrevet 8. April 2006 Rapporter Skrevet 8. April 2006 hihi... flink hund finne seg kjæreste da... så kan man sitte sånn
Symra&Pippin Skrevet 8. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 8. April 2006 Er ikke sikkert at mannen min synes at jeg skal gå til det skrittet! Det hender han blir med da, men idag var han ikke hjemme.
Toya Skrevet 8. April 2006 Rapporter Skrevet 8. April 2006 Er ikke sikkert at mannen min synes at jeg skal gå til det skrittet! Det hender han blir med da, men idag var han ikke hjemme. hihi og når du skrev på den måten, trudde jeg du hinta t at du var singel hehe.. er ganske så trøtt nå jeg...
Djervekvinnen Skrevet 9. April 2006 Rapporter Skrevet 9. April 2006 Hehehe.. ja det er ikke alltid like lett å få ting som man drømmer om! Men drit i hunden og kos deg med solnedgangen alene og la bare hunden få lukte borti der.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar