SoppenCamilla Skrevet 13. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2006 Utrolig pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 13. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2006 Herlige bilder- Og hunder! Ser at de koser seg. Er virkelig flott å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 17. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2006 Nydelig hund, Og digger det at hun har et brunt og et lyseblått øye En tøff border collie, det skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 1. September 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2006 Her er noen nye bilder av Kali som leker med venninna mi sin portis valp, Helly. Bildekvaliteten er litt dårlig siden jeg måtte bruke blitz. Det øyet var skikkelig ekkelt Det gikk mye i labber og munner De kan også følge med en gang i blandt Søte Helly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 17. November 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. November 2006 Det har blitt litt tur og trening i dag.. Det er ikke sånn super kvalitet på bildene, men men. Bildene ligger på hjemmesiden, men her er en smakebit Bildene fra blodsporkurset er også lagt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 17. November 2006 Rapporter Share Skrevet 17. November 2006 For en superflott hund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 18. November 2006 Rapporter Share Skrevet 18. November 2006 Du har en veldig flott hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 18. November 2006 Rapporter Share Skrevet 18. November 2006 Kali er herlig konkurrere dere i noe forresten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 18. November 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2006 Tusen takk! Nei, vi konkurrerer ikke enda, men vi satser mest på lydigheten. Fremdeles trengs masse miljøtrening før vi kan starte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 24. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2008 En god stund siden jeg har lagt ut bilder nå, men her kommer en bildeserie fra påskeferien. Vi var på Voss og koste oss på fjellet, med mye folk, hunder, sol og ikke minst SNØ! Kali skulle hjelpe til med å finne ved til bålet, men det endte vel heller med at hun beholdt den selv Søte jenta mi Tanten og onkelen min har fått seg en berner som nå er 5mnd og lurer veldig på om kameraet også er spiselig Synes dette ble veldig fint, synd det bare var halve hodet. Ei som er klar for skitur Panter har blitt en gammel mann, 10 år allerede. (Snø)ball gal! Blinkskudd! Snilleste hunden som finnes Cæsar bare satt å så på de to andre leke og skjønte ikke helt hvorfor de gadd å løpe så mye En sjarmør uten like og litt av en linselus hehe Kali kan være litt av en kjeftesmelle Kosebamsen Kali er ikke den eneste som digger snøballer Og her graver vi på kommando Ble kanskje litt mye, men det er jo en stund siden sist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 24. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2008 Her er en film av Kali og Panter som krangler om en pinne. Like pinnegal begge to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 24. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2008 Så fine bilder Gøy å se Kali igjen Har dere forresten noen hjemmeside lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 24. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2008 Så fine bilder Gøy å se Kali igjen Har dere forresten noen hjemmeside lenger? Ja, vi har jo, men den er ikke oppdatert siden jeg kan huske Jeg skal lage bloggside heller, er så lei av freewebs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 25. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2008 Her er noen bilder jeg tok på tur i dag. I løpet av natta har det komt enda mer snø. Vi bare nyter det så lenge det varer for det blir nok til slaps snart. Løpe! Har jeg pinnegal hund eller? Riste seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 2. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2008 Kali "slapper av" i stolen... Trøøtt, men må ha et våkent øye i tilfelle det skjer noe Sovner neesten Men så.. her var det en ukjent lyd Wæ, den kommer derfra tror jeg Det var da ikke noe skummelt, så jeg har tid til å posere litt for fotografen Gjesp, nå kan jeg få skjønnhetssøvnen min Årh der kom den der lyden igjen Falsk alarm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 2. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2008 Haha! Morsom serie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 2. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2008 Ut på båt tur. sånn har zorba også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 18. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2008 Har fått meg speilreflekskamera, så jeg måtte jo bare ta masse nye bilder. Bedrøvelig Søtnosen min Flotte voven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 18. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2008 åhhh s¨nydelige bilder av nydelige jenta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 25. August 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. August 2008 Vi har trent en del lydighet i det siste iom at vi skal starte til helgen, så her er noen treningsbilder. Fremmadsending Inkalling Stå u/marsj Fri v/fot Dekk fra holdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 25. August 2008 Rapporter Share Skrevet 25. August 2008 Tøffe bilder! Han er så søt med det øyet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 25. August 2008 Rapporter Share Skrevet 25. August 2008 Hun har så mange fine uttrykk på mange av bildene .. hehe.. Herlig hund uansett. http://i31.photobucket.com/albums/c362/kal...li/PICT0659.jpg Ser virkelig fotogen ut her da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 25. August 2008 Rapporter Share Skrevet 25. August 2008 Fine Kali Hvor høy er hun? Hun ser ut som en høy BC, eller lyver bildene litt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 25. August 2008 Rapporter Share Skrevet 25. August 2008 Så fin Kali er ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 25. August 2008 Rapporter Share Skrevet 25. August 2008 Så fin hun er Flotte lydighetsbilder.. Og så fin kontakt hun har med deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar