Gå til innhold
Hundesonen.no

Ringtrening, anyone?


Kristina

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

kan jeg også være med...?

Har en veldig oversosial labrador som trenger trening sammen med andre hunder :lol:

Men det spørs når det blir da... Pappa må kjøre meg til lillestrøm, så kan jeg ta toget derfra. Men han er i utlandet ganske ofte <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fibi trenger masse trening på å gå i reingen uten å bry seg med de andre. (Det er forbredelse til utstilling dere tenker på, ikke sant?). Unnskyld min uvitenhet, men men. Det er fint å være nede på Skraperudtjern ved Skullerud i Oslo. Det er ikke langt fra t - bane stopp, men likevel i fred for alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skullerud går sikkert greit, har ikke vært der før, men vi kommer oss nok dit.

Har ikke sett denne tråden før nå jeg tongue.gif

Når da? Hva med onsdag 3 mai, kveld?

Vi stiller opp! Tussie er god på å sette seg ned, eventuelt å legge seg ned når hun må vente. Dessuten er alle hundene veeeldig spennende da.

Ja, en rasevenn! :icon_redface: Morsomt :o

Jeg blir også med på ringtrening dersom det blir i Oslo. Har ikke bil så det bør være litt sentralt også.

Jeg har heller ikke bil, så med mindre noen kan være sjåfør for meg, så kan det ikke være langt fra t-bane/buss. Og helst greit å komme til, så jeg slipper å bytte buss 42 ganger før jeg kommer fram.

kan jeg også være med...?

Har en veldig oversosial labrador som trenger trening sammen med andre hunder :P

Men det spørs når det blir da... Pappa må kjøre meg til lillestrøm, så kan jeg ta toget derfra. Men han er i utlandet ganske ofte <_<

Jeg har også en oversosial hund, og vi trenger masse ringtrening. Dessuten har jeg et lite behov for å være sosial med andre hundefolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag er jeg på korps (er mamma, spiller ikke!), men jeg anbefaler dere Skraperudtjern på Skullerud. Der er det fint å trene. Sikkert ganske vått der nå, kanskje.. Si fra hvis dere ikke vet hvor det er. Jeg kan bli med en annen gang, kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skullerud går sikkert greit, har ikke vært der før, men vi kommer oss nok dit.

Har ikke sett denne tråden før nå jeg tongue.gif

Når da? Hva med onsdag 3 mai, kveld?

Da skal jeg på hunde kurs... <_<

Men kan kanskje bli med en annen gang :D, hvis det blir en annen gang da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...