Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundefestivalen i drammen.


Wanderlust

Recommended Posts

Jeg var der! ;)

Jeg hilste på Tine med Nana, også tror jeg at jeg snakka med hu med Donny eller noe..

Ogå hilste jeg på Martine med Blondie, Victoria med Jonas, Guro med Dorullen sin og Kira. Jeg var mest med Guro, Jenny med Kite og Susanne med Frodo. :)

Jeg så også Tuppetroll (Helene), hun med Ebbe og Lara og hu med Kip..

Egentlig ingen som kom bort å hilse da :P Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg var der begge dagene.

Hvis noen har sett meg der og lagt merke til hva jeg drev med så vil jeg gjerne vite det. Det eneste jeg skulle var å vise Lara på valpeshow og likevel fikk jeg bare med meg 4-5 agility løp hele helga :) Jeg aner ikke hva jeg drev med...

Ebbe var jo trekt fra agilityen pga skive prolapsen, så jeg ble ganske forfjamset da jeg og Ebbe ble ropt opp under premie utdelingen! Juhu, 4 plass og feilfritt uten å ha deltatt, slå den!

Det viste seg etterhvert at de hadde strøket Helene og Minnie (tuppetroll) i steden for meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg var der begge dagene.

Hvis noen har sett meg der og lagt merke til hva jeg drev med så vil jeg gjerne vite det. Det eneste jeg skulle var å vise Lara på valpeshow og likevel fikk jeg bare med meg 4-5 agility løp hele helga ;) Jeg aner ikke hva jeg drev med...

Ebbe var jo trekt fra agilityen pga skive prolapsen, så jeg ble ganske forfjamset da jeg og Ebbe ble ropt opp under premie utdelingen! Juhu, 4 plass og feilfritt uten å ha deltatt, slå den!

Det viste seg etterhvert at de hadde strøket Helene og Minnie (tuppetroll) i steden for meg :P

Hehe, bra jobba :P

Hvordan gikk valpehowet? Kritikk og resultat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, bra jobba ;)

Hvordan gikk valpehowet? Kritikk og resultat?

Lara ble BIR begge dagene! (ingen trenger å vite at ho var eneste cavalieren,hehe B) )

Jeg er kjempe fornøyd med kritikken, det var bare positivt! Eneste var at det stod at hun trengte å bli litt tryggere, hun hadde ikke særlig lyst til at dommeren skulle se på tennene, så jeg måtte vise de.

Vi har trent masse tannvisning og det har gått kjempe bra, men hun holder på å felle hjørne tennene så det er litt ømt. (hun har for tiden 8 hjørne tenner).

Derfor regner jeg med at det ordner seg når hun er ferdig med tennene!

Kritikken kommer ut på siden til Lara i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lara ble BIR begge dagene! (ingen trenger å vite at ho var eneste cavalieren,hehe B) )

Jeg er kjempe fornøyd med kritikken, det var bare positivt! Eneste var at det stod at hun trengte å bli litt tryggere, hun hadde ikke særlig lyst til at dommeren skulle se på tennene, så jeg måtte vise de.

Vi har trent masse tannvisning og det har gått kjempe bra, men hun holder på å felle hjørne tennene så det er litt ømt. (hun har for tiden 8 hjørne tenner).

Derfor regner jeg med at det ordner seg når hun er ferdig med tennene!

Kritikken kommer ut på siden til Lara i morgen...

Så bra! ;) Gratulerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der! ;)

Jeg hilste på Tine med Nana, også tror jeg at jeg snakka med hu med Donny eller noe..

Ogå hilste jeg på Martine med Blondie, Victoria med Jonas, Guro med Dorullen sin og Kira. Jeg var mest med Guro, Jenny med Kite og Susanne med Frodo. :P

Jeg så også Tuppetroll (Helene), hun med Ebbe og Lara og hu med Kip..

Egentlig ingen som kom bort å hilse da :P Hehe.

så deg jeg å. sto ved dere en gang eller to. men noen ganger tør jeg ikke si hei :P men neste gang:)

var der forresten på lørdag og gikk lp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der! ;)

Jeg var mest med Guro, Jenny med Kite og Susanne med Frodo. :P

Jeg så også Tuppetroll (Helene), hun med Ebbe og Lara og hu med Kip..

Egentlig ingen som kom bort å hilse da :P Hehe.

Skjønner ikke åssen jeg unngikk å se Jenny og deg..Burde i det minste ha kjent igjen Kite :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...