Susa Skrevet 9. April 2006 Rapporter Share Skrevet 9. April 2006 Ikke jeg heller.. Skal opp på fjellet på en hytte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 9. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. April 2006 andre dager da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 10. April 2006 Rapporter Share Skrevet 10. April 2006 Ingen dager i påsken passer for meg.. Tror uansett ikke jeg skal på noe treff før Mona er ferdig med løpetiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 10. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2006 kan vi ikke lage en liste over hvem som kan : Toya Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 10. April 2006 Rapporter Share Skrevet 10. April 2006 Kan NÅR? Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 10. April 2006 Rapporter Share Skrevet 10. April 2006 Kan iallefall trisdag og onsdag. Resten av uka er usikker, da vi kanskje ska på hyttetur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 10. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2006 Kan NÅR? Hehe.. takk IW hehe... jeg som er litt blåååånd i dag kanskje den fredagen silje kommer? nå til fredag altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 13. April 2006 Rapporter Share Skrevet 13. April 2006 Jeg kan helga etter påskeferien, men da får jeg ikke tatt med Joy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 13. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. April 2006 ok... men blir vel morro å møte folk selvom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 13. April 2006 Rapporter Share Skrevet 13. April 2006 Jeg kan kanskje nå på fredag, altså i morra Snakke med Anders, det er han som er transporten min i helgen, hehe Men vi skal kjøre hjem fra Hamar i morra, så spørs om vi orker, alle tre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 14. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. April 2006 Jeg kan kanskje nå på fredag, altså i morra Snakke med Anders, det er han som er transporten min i helgen, hehe Men vi skal kjøre hjem fra Hamar i morra, så spørs om vi orker, alle tre hvis ikke så¨er det jo treff hos meg i helga kan sikkert komme t horten, der hvor det allerede er masse folk og dyr så kan vi slippe dem i den binge saken? hvis du skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 14. April 2006 Rapporter Share Skrevet 14. April 2006 Jeg kan ikke. Ska på hyttetur Men kan sikkert om noen uker. Neste helg ska jeg mest sannsynelig te moss... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 14. April 2006 Rapporter Share Skrevet 14. April 2006 Folkens, se opp for dialektbruk! Selvom det ikke er like tydelig er det likefullt dialekt Åsså, morra, liksom, t, ska........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 14. April 2006 Rapporter Share Skrevet 14. April 2006 Vi får se, tror vi skal på kino i morgen Men jeg vil heller gå tur, det er bedre enn å slippe dem sammen.. Heller slippe dem på slutten av turen, da er det mindre sjans for at det blir bråk.. Så får de sjansen til å være litt sammen uten å overfalle hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 14. April 2006 Rapporter Share Skrevet 14. April 2006 Blir det noe? Kan forresten:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 19. April 2006 Rapporter Share Skrevet 19. April 2006 *KREMT* treff... Hva med på lørdagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 19. April 2006 Rapporter Share Skrevet 19. April 2006 Nå til helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 19. April 2006 Rapporter Share Skrevet 19. April 2006 Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 19. April 2006 Rapporter Share Skrevet 19. April 2006 Jeg komemr gjerne! Nå er det blitt ganske mye tørrere også. det er jo deilig Men hvor skal vi møtes? samme som før? Messeområdet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 19. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. April 2006 hvis jeg har fri på lørdag så går det... men hvis ikke så blir det vanskelig for meg og toya i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 19. April 2006 Rapporter Share Skrevet 19. April 2006 Kan antakeligvis da. Men tar nok ikke med begge bikkjene .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susa Skrevet 19. April 2006 Rapporter Share Skrevet 19. April 2006 Da tror jeg at jeg kan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 20. April 2006 Rapporter Share Skrevet 20. April 2006 Da sier vi lørdagen? Klokken 14? Passer det får folk? Siden Julie og flere også vil gå tur med bånd(Meg og:D) så tenkte jeg kanskje vi kan finne et annet sted enn messe område (Er veldig lei egentlig:p) Hva synes dere? Forslag til steder? Jeg sier melsom vgs, der ejg går;) Veldig fine turområder (Er sånn grussvei i skogen, en lang runde som vi kan avslutte på stranden, og de hundene som kan og får lov til å bade kan jo gjøre det;)) Fine områder hvis noen også vil sleppe helt på slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 20. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. April 2006 passer for meg om jeg ikke må jobbe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 20. April 2006 Rapporter Share Skrevet 20. April 2006 Nå passer plutselig søndag bedre for meg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar