Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvem er klare?


Marianne

Recommended Posts

Noen som har lyst til å ta et hundesonen treff i frognerparken 7. april? Er hos farmor og farfar da, s det er jo ikke så veldig gøy :huh:

Nå er ikke jeg spesielt glad i å lufte hundene i Frognerparken jeg da... Det er masse hunder som ikke er helt gode der.. ;) Og Tequila trives ikke veldig godt der heller.. Men hvis vi kunne funnet et annet sted så...!? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg spesielt glad i å lufte hundene i Frognerparken jeg da... Det er masse hunder som ikke er helt gode der.. :) Og Tequila trives ikke veldig godt der heller.. Men hvis vi kunne funnet et annet sted så...!? :huh:

Er enig i den, jeg vil ikke lufte derv engang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Frogneparken holder jeg meg langt unna <_<

Hva med skullerud?? Eller er det vanskelig for folk uten bil å komme seg dit? (det er vell en t-bane stasjon ikke så langt unna om jeg husker rett??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frogneparken holder jeg meg langt unna <_<

Hva med skullerud?? Eller er det vanskelig for folk uten bil å komme seg dit? (det er vell en t-bane stasjon ikke så langt unna om jeg husker rett??)

Ja, på Skullerud er det fint.

T-bane stasjonen ligger 5-minutters gange unna :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Litt info om skullerud med beskrivelse på hvordan man kommer fram: Her

Selv så er jeg å går der endel på kryss og tvers. Det er noen fine brede grus veier der og man kan går litt i skogen for dem som ønsker det. Det fins også fine åpne områder å slippe hunder på om man går litt innover. (men det er fortsatt båndtvang) Det er også en kafe der som drives av skiforeningen. Der er det også en fin ute plass med bord og benker hvor man kan sitte å ta seg en kafe kopp.

ps: Mye aktivitet der i helgene. Da går jeg langt inn i østmarka for å få fred...

Så jeg foreslår en uke dag. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Er ikke noe fan av å slippe mange hunder jeg heller. Så jeg vil heller gå tur (i bånd) å prate :huh:

Selv om Blaze blir ett monster og skal være først. Utrolig at en så liten hund kan trekke så hardt <_< (fram med sele og strikkline tror jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he :huh: Og der har du grunnen til at jeg bruker Nomesele...Jeg har belte, strikk og sele når jeg går vanlig tur..jeg orker ikke å prøve å lære Herr VerdensTravleste å gå pent..spesiellt ikke med andre hunder rundt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ALDRI til frognerparken på treff :huh: , det er så mange hensynsløse mennesker der og mye kennelhoste.

Men Skullerud blir jeg gjerne med på, høres veldig bra ut å gå i bånd, for tuppa mi tror jeg kommer til å ville bestemme litt. B)

Når tenkte dere å treffes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir og gjerne med på tur/treff i Oslo.

Frognerparken er ok for meg, så lenge vi holder oss unna hundesletta, men enig i at Skullerud er et bra sted. "Formannen i trekkhundklubben" blir gjerne med, og skal gi andre hunder som ønsker å være først sterk konkurranse... :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Tar å lager en "pool" tråd jeg med dager det passer :)

Så får får vi lage en klokkeslett tråd når det kommer fram hva som passer best?

Redigere: Fikk ikke til dette pool greien jeg :huh: Noen andre som vil prøve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være med på treff jeg... :) Hehe. Hadde det ikke vært for at jeg skal på ferie. MEN.. Blir det noe av? I så fall kan jeg sjekke eksakt tiden for avreise, så jeg kanskje kan klemme inn et treff.

Line; Jeg kan jo dra med meg Silje.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...