Benedicte Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Blir dere også overfalt av unger når dere går tur med hundene? EDIT: Endret bildelinkene. http://i3.photobucket.com/albums/y88/handler91/IMG_3696.jpg http://i3.photobucket.com/albums/y88/handler91/IMG_3689.jpg http://i3.photobucket.com/albums/y88/handler91/IMG_3678.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Blir dere også overfalt av unger når dere går tur med hundene? Nei, Eso overfaller de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Vi blir og ganske ofte overfalt av unger på tur. Selv om Buster er ganske stor så er det faktisk ikke så mange unger som syns han virker skummel. Han selv elsker selvsagt oppmerksomheten å i hannes øyne så finnes det ikke noe morsommere enn unger. Forresten, er det så varmt der at dere kan gå uten jakker? *Misunne* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~Marlene~ Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Nei aldri Mira er nemlig usikker på viltre unger' men vega derimot. overfaller dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 1. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Ja, ungene ble jo på en måte overfalt de også da Også ble Birte overfalt, siden hun hadde alle Frolicene. "kan jeg, kan jeg, kan jeg få gi hundene snop?" Elisabeth: Ja, det er veldig varmt her Bildene ble tatt i går, og i dag er det så varmt at jeg kunen gå med singelet i byn B) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Så herlige!! Skikkelig barnehunder Det samme har skjedd oss flere ganger... vicky syns det er helt kult. Men noen ganger sier jeg at det er nok for hun ser litt bedende på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 hehe, næi, bikkja mi er visst frastøtende på alt som heter ungen Kan det ha noe å gjøre med at han ofte bjeffer å brummer, slik at de trur han knurrer å er skummel tru? Råbra bilder! på bilde 2 ser det ut som siico ville vært alle andre steder enn akkurat der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Elisabeth: Ja, det er veldig varmt her Bildene ble tatt i går, og i dag er det så varmt at jeg kunen gå med singelet i byn B) Misunnelig nå ja . Jeg sitter å vurderer hvilken av vinterjakkene jeg skal ha på meg når jeg skal ut på byen ikveld, så varmt er det her <_< . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 1. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Misunnelig nå ja . Jeg sitter å vurderer hvilken av vinterjakkene jeg skal ha på meg når jeg skal ut på byen ikveld, så varmet er det her <_< . Heldigvis for dere kan været snu fort! Vi hadde snø for 4 dager, så ble det regn og slaps og dagene etterpå var det nesten sommer B) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Nei, Eso overfaller de.. Jóga også Saeta er heldigvis ikke helt sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Nei jeg holder meg unna barn med Chicka, for hun er litt redd dem. Men det var kjempe koselige bilder. Hvos har du kjøpt det fine halsbåndet til Cita?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 1. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Hvos har du kjøpt det fine halsbåndet til Cita?? Norske zoo og frø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Nei, alle roper jo "ulv, ulv!" til Raja Hun er dessuten litt for glad i unger. Alle unger hun har fått hilst på har begynt å grine pga. av at hun har hoppet oppå dem. Ikke særlig gøy. Forresten, jeg ser ingen bilder... Det står: Denne brukeren har nådd den daglige grensen for overføring av data. Siden er midlertidig utilgjengelig, vennligst prøv igjen senere. This user has reached his transfer quota for today. The website is temporary unavailable. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Forresten, jeg ser ingen bilder... Det står: Denne brukeren har nådd den daglige grensen for overføring av data. Siden er midlertidig utilgjengelig, vennligst prøv igjen senere. This user has reached his transfer quota for today. The website is temporary unavailable. Samme her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Samme her Her å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Norske zoo og frø Vet du om dem har en nett side å bestille fra? Hvor mye kostet det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 1. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Vet du om dem har en nett side å bestille fra? Hvor mye kostet det?? Nei, de har ingen nettside. Cita sitt kostet 790, men det kommer an på hvilken størrelse du skal ha, tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Nei, de har ingen nettside. Cita sitt kostet 790, men det kommer an på hvilken størrelse du skal ha, tror jeg Ok...kommer ikke inn på siden for bildene, den er vist stengt... Synd de ikke har side, vet du navnet på båndet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 1. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Ok...kommer ikke inn på siden for bildene, den er vist stengt... Synd de ikke har side, vet du navnet på båndet?? Ja, jeg tror ikke siden min virker før i morgen igjen Husker ikke navnet på båndet, men kan finne det ut. Du kan forresten bestille båndet, og så sender norske zoo og frø det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Last dem opp på Photobucket da.. får jo ikke sett dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 1. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Her: http://i3.photobucket.com/albums/y88/handler91/IMG_3696.jpg http://i3.photobucket.com/albums/y88/handler91/IMG_3689.jpg http://i3.photobucket.com/albums/y88/handler91/IMG_3678.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 TAKK:D:D vi og blir overfalt av unger på tur.. alle vil klappe på de små rottene! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Ja, vi blir også overfalt av unger. Heldigvis takler begge hundene mine det veldig bra. Men fine bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magicka Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Unger kommer ofte ja Men mange ganger er de redd også Boxie elsker unger, men er forsiktig med dem samtidig. Tror han anser dem som valper eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Sico & Cita ser jo ut til å stor trives Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar