Gå til innhold
Hundesonen.no

Cita og Sico

Benedicte

Recommended Posts

Vi blir og ganske ofte overfalt av unger på tur. Selv om Buster er ganske stor så er det faktisk ikke så mange unger som syns han virker skummel. Han selv elsker selvsagt oppmerksomheten å i hannes øyne så finnes det ikke noe morsommere enn unger.

Forresten, er det så varmt der at dere kan gå uten jakker? *Misunne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ungene ble jo på en måte overfalt de også da :icon_redface: Også ble Birte overfalt, siden hun hadde alle Frolicene. "kan jeg, kan jeg, kan jeg få gi hundene snop?"

Elisabeth:

Ja, det er veldig varmt her :P Bildene ble tatt i går, og i dag er det så varmt at jeg kunen gå med singelet i byn B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Så herlige!! :icon_redface: Skikkelig barnehunder :P Det samme har skjedd oss flere ganger... vicky syns det er helt kult. Men noen ganger sier jeg at det er nok for hun ser litt bedende på meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, næi, bikkja mi er visst frastøtende på alt som heter ungen :P Kan det ha noe å gjøre med at han ofte bjeffer å brummer, slik at de trur han knurrer å er skummel tru? :P

Råbra bilder! :P på bilde 2 ser det ut som siico ville vært alle andre steder enn akkurat der! :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisabeth:

Ja, det er veldig varmt her :icon_redface: Bildene ble tatt i går, og i dag er det så varmt at jeg kunen gå med singelet i byn B)

Misunnelig nå ja :P . Jeg sitter å vurderer hvilken av vinterjakkene jeg skal ha på meg når jeg skal ut på byen ikveld, så varmt er det her <_< .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelig nå ja :P . Jeg sitter å vurderer hvilken av vinterjakkene jeg skal ha på meg når jeg skal ut på byen ikveld, så varmet er det her <_< .

:icon_redface:

Heldigvis for dere kan været snu fort! :P Vi hadde snø for 4 dager, så ble det regn og slaps og dagene etterpå var det nesten sommer B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, alle roper jo "ulv, ulv!" til Raja :icon_redface: Hun er dessuten litt for glad i unger. Alle unger hun har fått hilst på har begynt å grine pga. av at hun har hoppet oppå dem. Ikke særlig gøy.

Forresten, jeg ser ingen bilder...

Det står:

Denne brukeren har nådd den daglige grensen for overføring av data.

Siden er midlertidig utilgjengelig, vennligst prøv igjen senere.

This user has reached his transfer quota for today.

The website is temporary unavailable.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, jeg ser ingen bilder...

Det står: Denne brukeren har nådd den daglige grensen for overføring av data.

Siden er midlertidig utilgjengelig, vennligst prøv igjen senere.

This user has reached his transfer quota for today.

The website is temporary unavailable.

Samme her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de har ingen nettside. Cita sitt kostet 790, men det kommer an på hvilken størrelse du skal ha, tror jeg :)

Ok...kommer ikke inn på siden for bildene, den er vist stengt...

Synd de ikke har side, vet du navnet på båndet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...kommer ikke inn på siden for bildene, den er vist stengt...

Synd de ikke har side, vet du navnet på båndet??

Ja, jeg tror ikke siden min virker før i morgen igjen :unsure:

Husker ikke navnet på båndet, men kan finne det ut. Du kan forresten bestille båndet, og så sender norske zoo og frø det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Valpene har blitt store! Vil gjerne se oppdaterte bilder av resten av valpegjengen også 😍 Julehilsen fra Pod (8 mnd), Ild (1 år) og Floss (7 år).
    • Hei. Ble så glad da jeg fant denne siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hunder, og liker å lese om alle raser.  Har hatt flere hunder selv, men er nå delvis pensjonist, og ønsker ikke heltidsansvar for en hund. Samtidig kan jeg ikke tenke meg et liv uten hund, så store perioder av året har vi hund boende hos oss. Det finnes dessverre mange useriøse hundepassere der ute, så jeg oppfordrer hundeiere til å sjekke nøyde, be om referanser og avtale prøvepass, dersom ukjente skal passe hunden.    Ønsker alle på to- og fire ben en hyggelig og fredelig jul, og alt godt for det nye året. ❤️
    • Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...