Gå til innhold
Hundesonen.no

10mb


Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine

Tenkte og bestille meg siden på nettet, nå til 29,- kroner i månden, men ble stppet av Lisa, da hun mente det var dyrt for det :(

Hvor mye er egentlig 10 mb?

Hvor mye får jeg plass til osv?

Håper jeg får mange gode svar før klokken 12.00 i morgen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Hmm..Joda...Men pointet er at jeg ikke skjønner meg på HTML, dreamwaver osv..Har INGEN program, og kan derfor ikke lage layouter osv..

Som Lisa, sa så blir sidene ganske så stygge uten layouter osv..

Nei, jeg får vell være Freewebs tilhenger jeg da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mente du at du får en ferdig hjemmeside til 29kroner mnd.? med 10mb plass å ferdig layout.?

hvis det var bare webhotell ("webmotell" :P ) så var det D.Y.R.T. ja...

10mb, hvor mye.?

10Mb er 10Mb...

10Mb er 5 bilder rett fra digitalkameraet...

10Mb er mindre en mange av enkelt filmene jeg har på webhotellet mitt...

10Mb er 3 MP3 filer...

men

10Mb er også en VELDIG stor hjemmeside om man ikke har filmer å har små bilder... Så RenateA sa, hele hennes side tar 7Mb, å den er ikke så liten akkurat, å hun har filmer... (om hun tok med de i tallene sine.?)

Men uansett... synes 50Mb må være absolutt minimum, trenger du ikke mere så er home et fint GRATIS sted... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Hmm..Daså :/

Prøvde meg på home..Men fikk noe sånn index sak som jeg ikke skjønte noe fra.. :(

Jeg er blond, og det vil jeg nok alltid være..

Ja, jeg har prøvd å farge håret mitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..Joda...Men pointet er at jeg ikke skjønner meg på HTML, dreamwaver osv..Har INGEN program, og kan derfor ikke lage layouter osv..

Som Lisa, sa så blir sidene ganske så stygge uten layouter osv..

Nei, jeg får vell være Freewebs tilhenger jeg da :(

På B-one har de et oppsett som du kan lage hjemmesiden din i, du kan også velge flere forskjellige utseender/layouts (templates) om du vil det.

Det er liksom en nybegynner seksjon og en viderekommen seksjon med DW, HTML osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

På B-one har de et oppsett som du kan lage hjemmesiden din i, du kan også velge flere forskjellige utseender/layouts (templates) om du vil det.

Det er liksom en nybegynner seksjon og en viderekommen seksjon med DW, HTML osv...

Ahh..Kanskje det? :(

Finnes det ingen demo verson da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke tatt det i det hele tatt jeg betaler selv 200 for Webhotell - 1000MB/10GB Trafikk/Gratis Domene +++ og dette er for et år... Syntest jeg har vært ganske heldig da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det samme så tuppetroll men jeg rekner vel med det da... Fikk mye gode fordeler masse med i denne pakken... Har betalt 200 kr for et år nå venter bare på e- mail om at de har motatt pengene fra meg... Men dette hørres vel bra ut hvet du om det er 10 mb på et år tuppetroll har? Hun sa hverfall det var kjempe bra.. :P

1000 mb pr mnd må det bli :P Her er linken til det jeg kjøpte : http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=24393289 Har ikke peiling på alt jeg får med da men men, hverfall noe har alldrig vært borti dette før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet tuppetroll ikke får ha video på webhotellet, jeg vet også at webhotellet mitt alt har passert 10Gb på 5måneder nå å jeg har bare ca200Mb med filer på hotellet...

Men såklart, i forhold til prisen så har dere et supert produkt.! :P mere en nok til en hjemmeside, å siden video er utelukket så er det vel tvilsomt at 10Gb grensen vil nås uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000 mb er vel 1gb?

Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke tatt det i det hele tatt jeg betaler selv 200 for Webhotell - 1000MB/10GB Trafikk/Gratis Domene +++ og dette er for et år... Syntest jeg har vært ganske heldig da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000 mb er vel 1gb?

Ja...

1Tb = 1000Gb = 1000.000Mb = 1000.000.000Kb... (om jeg teller nok nuller. :P )

500Mb = 0,5Gb... osv...

Om man har fylt 1Gb hotellet med ting å tang, å alle filene på hotellet blir sett på 10ganger så har man nådd 10Gb i året grensen, hvasom skjer når man passerer 10Gb vet ikke jeg, men 1av2 enten stenges hotellet eller så kommer det en ny regning på ukjent beløp, eller begge deler...

Hadde vært morsomt å vite, siden ingen av de som har produktet vet hva de har kjøpt.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er IKKE det samme som tuppetroll har, hennes server er i USA...

19Kr mnd = 228kr året...

Jeg synes ikke qxl auksjonen deres så serlig profesjonell ut...

Står INGETING om begrensingene eller hvasom skjer når du krysser de...

Grom bruk av ordet traffik ( trafikk )

å 10Gb må være pr år... Men står ingenting om video, men det hjelper jo ikke siden det ER 10Gb pr år liksom...

Men som sagt, fortsatt et bra produkt i forhold til pris.!! (merk,merk :icon_redface: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE gjør det!!

Jeg har 1000mb til 20kr mnd hos https://www.b-one.net/

Jeg har brukt 7mb til nå (alle bildene min ligger hos b-one), så jeg har ikke akkurat anikk for at grensen blir nådd, for meg hadde 500nb holdt i massevis, iallefall det første året. :icon_redface:

Hei,

Det her virket jo som bra saker.

Nå vet jeg ingenting om stabilitet på server/linje/uptime, elns.

Men, systemet virket bra, de har laget how-to's, etc. som jeg mener er veldig bra.

Samt de er internasjonal, ergo. vet du at de mest sannsynlig er der neste år også.

Forøvrig har jeg positive erfaringer med www.eleven2.com <- en del dyrere, men veldig bra de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...