Benedicte Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Skrevet 29. Mars 2006 Ja, Cita får gi susser hele tiden Hun gjør det også på fremmede, enten de vil eller ikke
Anettex Skrevet 31. Mars 2006 Rapporter Skrevet 31. Mars 2006 han tar også helt av etter jeg har dusjet og et våt på bena! skal han "tørke " meg! syns ørehunder er koselige jeg! men det er ikke akkuratt så behagelig for gjestene alltid da!
meg123 Skrevet 17. April 2006 Rapporter Skrevet 17. April 2006 Her nusses det vilt og uhemmet Emma bare mååå nusse på munn hun,Yaris er mer en ørenusser Å det er helt greit for meg:)
olavxxx Skrevet 17. April 2006 Rapporter Skrevet 17. April 2006 Hihi, ja det var morsomt. De konstanterte vel egentlig med at hunden hadde mindre, men annerledes bakterieflora. Hva nå de annerledes-bakteriene var, det vet vi jo ikke... Men jeg "kliner" ikke med hunden min assa. Ja, faktisk er det håndsåpe som er mest bakterie i.. (Ironisk nok, tror man at man blir renere av den såpebarren). Forøvrig, synest jeg det er ekkelt å la hund sleike i munnen.. på halsen, hånden og av og til på kinnet, går greit.. men ikke for mye slev.
Nenya Skrevet 17. April 2006 Rapporter Skrevet 17. April 2006 Her susses det ja Hyggelig med små pommenusser synes jeg.
shira Skrevet 17. April 2006 Rapporter Skrevet 17. April 2006 sean er gal etter å kysse meg i øret. og pircingen i øyenbrynet. synes han skal få lov til det å
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar