Gå til innhold
Hundesonen.no

Fått meg jobb!

Ina

Recommended Posts

Endelig ser det ut som ting holder på å snu til meg..

Jeg takla jo ikke den vaskejobben jeg hadde, sa opp etter 5 mnd i den jobben, var jo et rent ******* å vaske, hehe..

For et par uker siden sendte jeg ut en masse søknader til butikkene på Støren. Og idag ringte de fra Mega, han sjefen ville ha et "intervju" med meg. Det hele endte med at jeg skal møte opp til opplæring på torsdag kl 1100! Weee! Er bare ekstrahjelp enda, men blir nok å gjøre nå som påska kommer, og alle helligdagene utover våren. Og til slutt så blir jeg kanskje en vanlig ansatt *juble*

Håper inderlig at jeg trives med dette. Men jeg gleder meg ihvertfall til å begynne nå. Er så utrolig lei av å sitte hjemme hver eneste dag, uten penger.

Tenk da, hvis jeg etter hvert får fast jobb nedpå der, da kan jeg faktisk tenke så langt som på å kjøpe meg bil og flytte ut! *juble* Hihi..

Måtte bare få ut litt glede :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!

Gratulerer!:) kjempebra! skjønner godt at du ikke likte vaskejobben!

vaskejobb er ikke så ille, om du jobber i feks. vaktmesterkompaniet i oslo..

har jobbet der flere sommerjobber selv og det er faktisk veldig bra sted å jobbe :-)

kjøpt opp av ISS nå, men.. (de som er ved sinsenkrysset).

men, man må være litt "Hyper" for å takle en slik jobb.. løpe opp og ned trapper, o.l.

jeg liker å bruke meg selv fysisk i jobb, selv om jeg har "tenkejobb" (data) nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!

vaskejobb er ikke så ille, om du jobber i feks. vaktmesterkompaniet i oslo..

har jobbet der flere sommerjobber selv og det er faktisk veldig bra sted å jobbe :-)

kjøpt opp av ISS nå, men.. (de som er ved sinsenkrysset).

men, man må være litt "Hyper" for å takle en slik jobb.. løpe opp og ned trapper, o.l.

jeg liker å bruke meg selv fysisk i jobb, selv om jeg har "tenkejobb" (data) nå.

Hoho, vaskejobber er ille synes jeg jo. Jobbet ei uke i høst igjennom ISS, vasket på et kjøpesenter, måtte opp kl 0530 om morgenen, begynte på arbeid 0600, det er seriøst et helt forferdelig tidspunkt å stå opp på og begynne å vaske.

Vaskejobben på barnskolen var på ettermiddagen. Så når alle andre var ferdig på skole og jobb, så begynte jeg på arbeid. Satt å regna ut hvor mange ganger jeg hadde vaska den samme pulten, den samme tavla o.l. Helt sykt, hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Personlig er jeg veldig glad i bichon-rasene, selv om de krever litt klipping og børsting. Med riktig sosialisering og trening så er de fine familiehunder som kan være med på det meste. Om dere lener mot spaniel så synes jeg personlig at springeren er et bedre valg. Cockeren og de mindre (king charles og cavalier) har mye helseproblemer. De er fine familiehunder, men krever også litt pelsstell. Shetland sheepdog kan være et alternativ. Hvis dere ikke vil ha pelsstell i det hele tatt så ta en titt på dansk/svensk gårdshund. De kan bjeffe når det kommer besøk, går folk på veien, osv. men ikke noe mer enn de fleste andre små raser. De er glatthåret, men røyter da korte hår minst et par ganger i året, som er normalt for alle røytende raser. De er aktive og trenger både fysisk og mental aktivisering, og kan kanskje minne litt om beagle hvis det er utseende som trekker der. Mellompuddel eller dvergpuddel er morsomme og allsidige hunder, de må klippes/børstes.
    • Takk for utfyllende svar og gode råd!  Hvis vi skulle se på en mindre hund, er det noen raser du vil anbefale da?   Hvis vi lener mot spaniel: vil en cocker spaniel eller springer spaniel være et bedre valg? 
    • Har jobbet i kafé tidligere, og etter det jeg kan huske så benyttet vi oss av et spesifikt middel for å bløtlegge bestikk i noen minutter før steamer. Het vel «Dip-It» eller noe sånt.
    • Det ser jo ut som at det virker å bruke strup, men jeg ønsker ikke å bruke det på hundene mine uansett. Mykere metoder tar nok lengre tid, og krever sikkert mer av meg som hundefører, men jeg ønsker heller å legge inn den innsatsen enn å påføre smerte på hundene mine. Hva forskning sier er ikke så relevant for meg, når jeg ser at jeg klarer å oppnå det jeg ønsker uten å bruke brutale metoder så gjør jeg selvsagt det.  Ingen av mine hunder er enkle typer, så når det går an å få de til å fungere godt uten bruk av vold så tenker jeg det skal være mulig for de fleste. 
    • Det er veldig lenge siden jeg har brukt noe slik(da jeg gikk på folkehøyskole for 20+ år siden). Men jeg husker at man skulle skylle før man satte inn i maskinen. Jeg fant også dette, om det er til noe hjelp; Oppvaskmaskin til industri: Slik får du best resultat - Machine Products Storkjøkken AS
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...