Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei,jeg er den kommende hundeeier...


MyPapillon

Recommended Posts

Hei alle sammen...

Registrerte meg idag,fredag,og hadde mitt første innlegg idag,se valpeprat for de som er interessert..

Jeg heter Vilde, og venter min første hund snart,en papillon...valpemor har termin om ca 14 dager og er veldig spent,om vi ikke skulle finne en valp i det første kullet,blir det også født et kull til en til to uker etterpå,så valp blir det ja..måtte til og med handle litt utstyr..det er fali`det...men kjempegøy...

Vet ikke hvor mye jeg skal fortelle som er interessant,men er helt frelst,så regner med at det er dere også når det kommer til interessen med hund,dere kjenner vel følelsen av å vente den første valpen...det er vel derfor dere er her også regner jeg med og å få dele de gleder ved å ha hund...

vel om det skulle være noe mer jeg har glemt så får dere bare minne meg på det,tar litt tid å sette seg inn i alle disse funksjonene som fulgte med,så vi får se..på forhånd takk...

Klem Vilde...PS: kanskje vi treffes på utstillinger etterhvert skal da få med meg det,ja...

var forresten på exporama i februar,var det 4 og 5 tror jeg,var der på lørdag...

det var kjempegøy og lærerikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen.

Ventetiden før man får seg hund, er utrolig spennende :) ..velge valp, finne navn, kjøpe utstyr og planlegge framtiden til det lille "nurket"

Kos deg masse og lykke til med valpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..ja tiden går kjempesent,men navnet er klart ja..

skal til oslo imorgen og se på litt utstyr,blir spennende,er vel sånt man må fylle dagene med...det

er vel ikke nå det går senest,det er vel når du vet den er født og ikke kan hente den før de ukene er gått...

De...blir laaaaaaange......gruer litt til det..blir vel boende på utsiden hos oppdretter,tror jeg..

camper i telt eller noe..hehehe...hun må vel tro jeg er halvgal...hihih,kanskje jeg er det..vel,

ang. å få inn bilder her,hvordan gjør man det...unnskyld om det er dumt å spørre om,men er ikke allvitende

spesielt ikke på data...det er min første dag her og mitt 3 el 4 innlegg,s har da fått "gjort i fra meg litt" sorry uttrykket,måtte le litt passer tross alt i sammenhengen,gitt..

Klem til dere alle,takk for velkomsten......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til dere alle! Takk for en veldig hyggelig velkomst,tror det er første gang på et forum man føler seg så godt mottatt og tatt vare på..

Som kommende hundeeier vet man mye men ikke alt og det er greit å ha noen å lufte de litt "dumme " spørsmål...later ikke som jeg kan alt derfor spør jeg heller,mener det er heller bedre for den kommende valpen at jeg tør spørre om ting og få vite enn å syns at ting er så dumme at det ikke går ann å spørre om det...

Har sitti sene kvelder på nettet for å lese mest mulig om rasen,vært på biblioteket og lånt div bøker..dessverre litt dårlig utvalg i den sjanger,har også pratet med andre som har med papillon å gjøre,vært på utstilling for å se rasen i "levende livet" og har i tillegg veldig god kontakt med oppdretter,så jeg tror dette skal gå fint...er veldig optimist..det er som å ha barn ,de krever mye hele tiden...

Og vet det er ikke bare lett å ha hund,men gleden oppveier ihvertfall for alt annet som måtte komme..

skal ikke bli negativ,men vet ting skjer innimellom...så jeg har det i tankene også...

Min bror har også hatt hund tidligere..en husky eller malamute..helt herlig,savner ham litt...han virket som han kunne se rett igjennom deg med isblå øyne...oooofff,litt ekkelt noen ganger...

hilsen Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...