Gronnis Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Skrevet 29. Mars 2006 Veldig fin side, men teksten kunne du ha skiftet til en skrift som er litt lettere å lese. F.eks. verdana/arial Ikke så enkelt å lese teksten nå.
SD Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Skrevet 29. Mars 2006 Har fikset teksten da men men, kanskje jeg skifter etter hvert skal lage meg ny layout om noen mnd Ja, jeg ser du byttet fra disney fronten til en annen. men denne er også uleselig for min del.. Er enig i det Lisa skrev..
borderen Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Skrevet 29. Mars 2006 Hei Kjempe tøff side!! Vil du linke til oss? Bannere o.l. finner du på siden vår!! http://www.bordercollie.moo.no
Tine Skrevet 29. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Mars 2006 takk for det skal linke deg enten i morgen elle senere
Anettex Skrevet 31. Mars 2006 Rapporter Skrevet 31. Mars 2006 MEG MEG MEG MEG!!!!!! Jeg kunne ønske du hadde litt tykkere eller større skrift på der det står "om Gizmo, Gjestebok, div, osv.".. Syns det ble litt smått og lite! ellers er den råååå bra Tine!! knall bra det velkomstbildet/slideshowe!!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar