Gå til innhold
Hundesonen.no

Schæferen Joy!

SoppenCamilla

Recommended Posts

Skrevet

Joy var her for ikke så lenge siden, og da fikk jeg børsta støvet av kameraet! :P

Fikk desverre ikke dratt det med meg på tur da, men jeg har noen fine innebilder av gullklumpen min! :P

Picture016.jpg

Picture015.jpg

Her ser ho ikke helt riktig ut... :P

Picture006.jpg

...og dama kan sjele(hvis det er sånn det skrives...) :P

Picture005.jpg

Picture004.jpg

Picture003.jpg

Picture002.jpg

Picture001.jpg

Joyyyy.jpg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Så pen hun er :P

Bor hun ikke hjemme hos deg?

trur joy bor hos moren til camilla eller noe? eller er det meg som har missa alt her :P

Skrevet

trur joy bor hos moren til camilla eller noe? eller er det meg som har missa alt her :P

Du har så rett så rett... Joy bor hos mamma, mens jeg bor hos pappa... Familiehund veit du.. :P

Takk for at du svarte for meg! :) *treig*

Skrevet

Du har så rett så rett... Joy bor hos mamma, mens jeg bor hos pappa... Familiehund veit du.. :P

Takk for at du svarte for meg! :P *treig*

og ti poeng til meg i kategorien " hvem vet mest om CAMILLA?" heeheh.... :)

ja... kan ikke være like rask hver gang vettu :P

Skrevet

og ti poeng til meg i kategorien " hvem vet mest om CAMILLA?" heeheh.... :)

ja... kan ikke være like rask hver gang vettu ;)

HAHA! Da vinner jeg! For Camilla bor nå hos moren sin ;)

Hun er NYDELIG! Vi må få til at hun og Serchaj skal leke;)

Skrevet

HAHA! Da vinner jeg! For Camilla bor nå hos moren sin ;)

Hun er NYDELIG! Vi må få til at hun og Serchaj skal leke;)

Jaaaa, de skal leke!! Serchaj er jo så søøøøøt!!

Morro å være hos deg i helga! ;)

....vi skal ikke starte ny tråd om hvem som veit mest om Camilla da? ;):)

Skrevet

Jaaaa, de skal leke!! Serchaj er jo så søøøøøt!!

Morro å være hos deg i helga! ;)

....vi skal ikke starte ny tråd om hvem som veit mest om Camilla da? ;):)

LOL.. vet ikke om det er så lurt ;)

presiserte bare at JOY bor hois mammaen din, men flytta hjem t de du og?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
    • Da ville jeg jo ha byttet madrass, men kanskje ventet til du har fått litt mer kontroll på problemet. Det er veldig mange ting som spiller inn her. Aktivitetsnivå og hverdagslydighet generelt, får hundene det de trenger av aktivisering og trening, har de grunnleggende hverdagslydighet inne, osv.  Når de har lært seg at det hjelper å begynne å bjeffe midt på natten er det nok en større jobb å snu det, men ikke umulig. En mulig måte å trene de til å sove et annet sted er å legge en madrass i nærheten der og sove i samme rommet, men adskilt med grinder. Det forutsetter først at de er trygge og slapper av i sengene sine i utgangspunktet. Dette krever masse trening av hundene både sammen og hver for seg. Det er vanskelig å gi veldig spesifikk hjelp uten å ha sett hundene. Det kan være du har nytte av å få hjelp av en hundetrener/adferdskonsulent for å legge en plan. Hvis du ikke vet om noen du kjenner og stoler på kan du lete her: https://atferdskonsulenter.no/finn-konsulent/hund
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...