Gå til innhold
Hundesonen.no

Min herlige BALDER ;)

aniraC

Recommended Posts

sjefen på gårdsplassen gitt :icon_redface:

Balder er 7 år. fikk han gjennom FFHO for snart 2 mndr siden. Han har en helt utrolig søt personlighet, og snakker som bare det. Han er meget bortskjemt, men det er vel litt min skyld :S

Jeg er aldri borte mer enn 5 timer, men når jeg først kommer hjem (om jeg så har kun vært ute med søpla) er han helt ute av seg, og kjempe glad. Kan "gråte" i flere minutter, og gauler som en gud :P

Balder er kjempe fan av å sitte i soffaen (!?), kjøre bil og sitte å sole seg på gårdsplassen...

Vi går laaange turer i skog og mark nesten hver dag, og det er alltid like gøy å møte svart fuglehunder.. (Riktig, Balder er ikke noe glad i svarte fuglehunder)

Han er flink til å åpne dører, noe jeg har fått opplevd ved flere anledninger jeg har glemt å lukke ytterdøren.

Jeg er veldig glad jeg har tlf nr på halsbåndet hans :P hehe.. Men det har heldigvis skjedd kun to ganger.

Balder er også veldig mammadalt, så hver gang jeg ikke er hjemme, men hun jeg bor sammen med er, så er han veldig stresset frem til jeg kommer hjem.. Akkurat som om han vet at jeg kommer hjem snart..hunder er smarte gitt :P Lånt han litt bort til pappa da, men det går helt fint..Men sant skal sies, det er deilig når mamma (jeg) kommer tilbake :P

sa du tur ?!? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...