Gå til innhold
Hundesonen.no

Frisbee sitt første cert


Frisbee

Recommended Posts

I Letohallen i dag fikk gutten min sitt aller første cert. Kjempestolt da! Jeg synes han var snill og grei og viste seg ganske bra. Så da har vi gått fra blå til cert på 1 mnd... Jammen går det opp og ned ja :D

1cert002.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :D

Skal ikke stille i morgen. To dager med utstilling blir mere enn vi begge har tålmodighet til. :P Så i morgen skal vi på skitur og bli våte, stygge og skitne :DDET er kos det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :D

Skal ikke stille i morgen. To dager med utstilling blir mere enn vi begge har tålmodighet til. :P Så i morgen skal vi på skitur og bli våte, stygge og skitne :PDET er kos det!

Hihi, unnskyld at jeg sier det, men jeg syntes nesten det var litt godt å høre :D

Det er bra å høre at utstiling blir kombinert med mye annet, noe jeg oppdaget veldig når jeg kom på sonen.

Før Sonen, hadde jeg et nokså negativt forhold til utstilling, fordi jeg tror jeg har sett for mange av de "over beskyttende" "overdollende" menneskene som det virket som (i alle fal for meg) at bare brukte hunden i utstilling.

Det er GODT å se at det ikke nødvendigvis er slik i den virkelige verden :P

Forresten, GRATULERER så mye med cert :P

:icon_fun: banana

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, unnskyld at jeg sier det, men jeg syntes nesten det var litt godt å høre :D

Det er bra å høre at utstiling blir kombinert med mye annet, noe jeg oppdaget veldig når jeg kom på sonen.

Før Sonen, hadde jeg et nokså negativt forhold til utstilling, fordi jeg tror jeg har sett for mange av de "over beskyttende" "overdollende" menneskene som det virket som (i alle fal for meg) at bare brukte hunden i utstilling.

Det er GODT å se at det ikke nødvendigvis er slik i den virkelige verden :D

Forresten, GRATULERER så mye med cert :P

:icon_fun: banana

Skjønner deg godt jeg. At utstilling kan oppfattes slik for dem som ikke er "inni det", eller har erfaringer med hunder som brukes til mere enn bare det. Jeg kan hvertfall forsikre deg om at Frisbee er først og fremst en agililtyhund, en kosehund og turkamerat. Også stiller vi ut litt på si... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt jeg. At utstilling kan oppfattes slik for dem som ikke er "inni det", eller har erfaringer med hunder som brukes til mere enn bare det. Jeg kan hvertfall forsikre deg om at Frisbee er først og fremst en agililtyhund, en kosehund og turkamerat. Også stiller vi ut litt på si... :D

Hihi, ja...

Før så jeg liksom bare den ene siden av utstilling, men jeg har jo oppdaget at det er så mye mer!

Og, ikke minst det at man bruker hunden til mye forskjellig, det er noe jeg synes er kjempeflott :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye med certet. banana :icon_fun: banana :D:D:P

Ikke værst det å gå fra blå til cert nei. :P

Nesten som Astrixen det ble stilt første gang på NKK på Bryne/Orre(kall det hva du vil) og gikk ut med blå, neste utstilling 14 dager senere ble han stilt på BSBK på Bønes og fikk hp og ck og ble fjerde beste hannhund(ble jo sjokka jeg da)ca 1 mnd etter det fikk han cert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer igjen, Carina! Veldig morsomt - og veldig velfortjent!!

Bare vent til han får full voksenpels - så skal han nok bli en "hard nøtt å knekke" for de fleste av oss, ja!

Susanne

(PS - Moby ble forresten nr 2. i gruppen, så det var jo ingen skam å kun bli slått av han idag for lille/unge Freesbee-gutt heller)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer igjen, Carina! Veldig morsomt - og veldig velfortjent!!

Bare vent til han får full voksenpels - så skal han nok bli en "hard nøtt å knekke" for de fleste av oss, ja!

Susanne

(PS - Moby ble forresten nr 2. i gruppen, så det var jo ingen skam å kun bli slått av han idag for lille/unge Freesbee-gutt heller)

Takk :D Og Gratulerer :D ! Det var jo nr 2 i gruppen du håpa på, var det ikke? :P Absolutt ingen skam å bli slått ut av dere. Regnet jo med å bli slått av begge de voksne hannene. Vi svevde hele veien hjem vi :P Eller... jeg svevde og Frisbee sov tungt bak i bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis så masse!!!

Når jeg var liten så trodde jeg at rasehunder ikke kunne være ute. Så når jeg så på tv en renrasa cocker som var ute og lekte på plenen så fikk jeg hakeslepp :D gjett hvem som hadde blitt manipulert av disney filmer og tegnefilmer med "fiffi" i hoved rollen da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...