Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva skal sonerne i helga da?

Yakine

Recommended Posts

Først og fremst, ble sonerne rett?? ;)

Vel, god helg folkens! Hva skal dere gjøre i helga da?

Selv skal jeg på et møte som varer i 2 dager. Hva gjør man vel ikke når man har tatt på seg kassererverv? :rolleyes: Drar imårratidli da...

Sambo skal også være med, så det blir da litt kos iallefall! Atheo og pusene skal ha "farmor" på besøk! :D Hun gleder seg, og de kommer nok til å få en fin helg!

Ønsker alle en strålende fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til byen i morgen, muligens på loppemarked helt på andre siden av byen (ikke så alt for langt da, det er bare å bytte buss). I morgen kveld skal jeg ned til venninna mi. På søndag skal jeg vel ut med Tinka en tur, prøve å unngå den verste søndagsturtrafikken. Også skal jeg så godt som gjøre ferdig den avsluttende prosjektoppgaven min om Hamas.

God helg alle sammen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sitter bare å soner B) Hehe, nei da.

På lørdag "kveld" (18-20.00) skal jeg på trening med ungdomsgruppa, det blir koselig!

Søndag skal vi spille kamp, phu, det frister ikke akkurat nå, men kanskje lysten kommer etter hvert... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst, ble sonerne rett?? :D

Vel, god helg folkens! Hva skal dere gjøre i helga da?

Selv skal jeg på et møte som varer i 2 dager. Hva gjør man vel ikke når man har tatt på seg kassererverv? :rolleyes: Drar imårratidli da...

Sambo skal også være med, så det blir da litt kos iallefall! Atheo og pusene skal ha "farmor" på besøk! :D Hun gleder seg, og de kommer nok til å få en fin helg!

Ønsker alle en strålende fin helg!

denne soneren skal pakke til han skal i førstegangstjeneste å "sone" der...

drar på tirsdag... ;)

Ellers ta det med ro, HÅPE på finvær så man kan gå en FIN tur... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne soneren skal pakke til han skal i førstegangstjeneste å "sone" der...

drar på tirsdag... :D

Ellers ta det med ro, HÅPE på finvær så man kan gå en FIN tur... ;)

Oi - *føle med deg*

Det går nok bra, fortere over enn du aner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og denne sonisen skal som vanlig ha valpesosialisering for klubben i morgen, og det er alltid like gøy! ;)

og så skal vi legge fliser i gangen vår, og få opp delingsvegg i tilbygget...

Ellers så er det lovt like fint ver litt til så søndagen blir det vel fjelltur med hundene. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdagen skal vi til Voss å gå uoff agility og hopp. Kan jo bli et spennende resultat da, har ikke trent på en mnd ca pga snø på banen... men men pointet blir å teste berta på ridehall underlag, hun har aldri gått på det før og det skal være off dobbeltstevne i Bergen om 2 uker.

Søndagen ikke bestemt enda, muligens en blodsportrening og hvis ånden kommer over meg så har jeg noen gulv som burde vært vasket.... ;)

God helg folkens :D

Monica & co.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drar du frivillig?

Liker frivillig som en handhund til kasterering..

Enten det siviltjeneste eller fengsel...

Slik er det å være gutt i dette frie landet...

Er ganske enkelt å suttre seg til å komme hjem, men det er for flaut/skammelig...

Når jeg først har startet så vil jeg fullføre.... tror jeg... :D

Ikke sikkert de vil ha meg heller...

Søke hundetjeneste & Bodø å se hva man får... kommer jeg til bodø blir det jo som å ha en vanlig jobb... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

scorpionen: kan du ikke prøve å få blitt med i hundepatruljen da? om det er det dit du skal da.. lykke til anyway ;)

jeg skal..hmm..har egentlig ingen planer. Bikkja tar jo en del tid, åsså åm vi jo trene litt. ellers blir det vel masse sløving foran TV`en tenker jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen skal jeg på trening og trene Elisabeth! ;) hehe. Sødagen hvis det blir fint vær skal jeg dra med Elisabeth (ja full trimming fra nå av :D ) og Scorpioen på tur med hundene. Og så skal jeg i bursdag til onkelen min. (og da må jeg jo bake kake)

Jaja. Håper du kan førstehjelp :D . Er meldt overskyet, men tørt vær så vi må få til en tur ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utstilling! Oh yeah! I morra er det tidlig opp på utstilling, så møter vi Lene og Nanna Sofie og blir med dem hjem en tur :D Så det blir både sosial med hund og baby på én dag!

Søndag er det nok en utstillingsdag, og barnebursdag etterpå, da kusina mi bli 6 år. Da skal Brynjar leke seg med Henrik (14 mnd.) og Mads Theodor (18 mnd.) ;) Blir moro denne helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker frivillig som en handhund til kasterering..

Enten det siviltjeneste eller fengsel...

Slik er det å være gutt i dette frie landet...

Er ganske enkelt å suttre seg til å komme hjem, men det er for flaut/skammelig...

Når jeg først har startet så vil jeg fullføre.... tror jeg... :D

Ikke sikkert de vil ha meg heller...

Søke hundetjeneste & Bodø å se hva man får... kommer jeg til bodø blir det jo som å ha en vanlig jobb... :D

jeg har noen tips for å slippe unna, hvis du vil ha. Og det er ikkeno som kommer på papiret. Fikk de av en som har vært bafal i mange år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøre bil(oppkjøring venter, hoho), øve til en kjemiprøve, øve til historieprøve, trene litt og pusse båt :D Ellers ingen spesielle planer. Ikke noe fest og moro i hvert fall.

(Glad jeg slipper militæret, men tenke seg til, min beste venninne skal kanskje gå befalskolen! ;) <_< )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Personlig er jeg veldig glad i bichon-rasene, selv om de krever litt klipping og børsting. Med riktig sosialisering og trening så er de fine familiehunder som kan være med på det meste. Om dere lener mot spaniel så synes jeg personlig at springeren er et bedre valg. Cockeren og de mindre (king charles og cavalier) har mye helseproblemer. De er fine familiehunder, men krever også litt pelsstell. Shetland sheepdog kan være et alternativ. Hvis dere ikke vil ha pelsstell i det hele tatt så ta en titt på dansk/svensk gårdshund. De kan bjeffe når det kommer besøk, går folk på veien, osv. men ikke noe mer enn de fleste andre små raser. De er glatthåret, men røyter da korte hår minst et par ganger i året, som er normalt for alle røytende raser. De er aktive og trenger både fysisk og mental aktivisering, og kan kanskje minne litt om beagle hvis det er utseende som trekker der. Mellompuddel eller dvergpuddel er morsomme og allsidige hunder, de må klippes/børstes.
    • Takk for utfyllende svar og gode råd!  Hvis vi skulle se på en mindre hund, er det noen raser du vil anbefale da?   Hvis vi lener mot spaniel: vil en cocker spaniel eller springer spaniel være et bedre valg? 
    • Har jobbet i kafé tidligere, og etter det jeg kan huske så benyttet vi oss av et spesifikt middel for å bløtlegge bestikk i noen minutter før steamer. Het vel «Dip-It» eller noe sånt.
    • Det ser jo ut som at det virker å bruke strup, men jeg ønsker ikke å bruke det på hundene mine uansett. Mykere metoder tar nok lengre tid, og krever sikkert mer av meg som hundefører, men jeg ønsker heller å legge inn den innsatsen enn å påføre smerte på hundene mine. Hva forskning sier er ikke så relevant for meg, når jeg ser at jeg klarer å oppnå det jeg ønsker uten å bruke brutale metoder så gjør jeg selvsagt det.  Ingen av mine hunder er enkle typer, så når det går an å få de til å fungere godt uten bruk av vold så tenker jeg det skal være mulig for de fleste. 
    • Det er veldig lenge siden jeg har brukt noe slik(da jeg gikk på folkehøyskole for 20+ år siden). Men jeg husker at man skulle skylle før man satte inn i maskinen. Jeg fant også dette, om det er til noe hjelp; Oppvaskmaskin til industri: Slik får du best resultat - Machine Products Storkjøkken AS
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...