Marthe Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2006 Velkommen Håper du trives Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sama355 Skrevet 19. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2006 prøver å sender over noen bilder her,.em alle bildene miner er får storemmhva gjør jeg da?sorry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2006 Velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2006 prøver å sender over noen bilder her,.em alle bildene miner er får storemmhva gjør jeg da?sorry velkommen skal du være! Trist med hundene dine da www.photobucket.com her kan du laste opp bildene dine og redigere dem ned til passe størrelse du kan også bruke et vanlig redigeringsprogram om du har det på dataen din. de fleste har paint feks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sama355 Skrevet 19. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2006 velkommen skal du være! Trist med hundene dine da www.photobucket.com her kan du laste opp bildene dine og redigere dem ned til passe størrelse du kan også bruke et vanlig redigeringsprogram om du har det på dataen din. de fleste har paint feks. takk for det,,Marianne har lagt de inn på min hund for meg, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2006 Ja det stemmer det,,Lena eller nærmer sagt Bilitt da Ahhh! 15 min unna meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 27. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2006 Hei og velkommen hit Håper du vil trives her på Hundesonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sama355 Skrevet 5. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. April 2006 Ahhh! 15 min unna meg! kan jeg spørre hvor du bor,,gjøvik ell?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 5. April 2006 Rapporter Share Skrevet 5. April 2006 kan jeg spørre hvor du bor,,gjøvik ell?? Ca Raufoss.. så 15 min var vel kanskje litt å ta i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 6. April 2006 Rapporter Share Skrevet 6. April 2006 Hei og velkommen, håper du vil trives Bare spør dersom det er noe du lurer på ang. forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 6. April 2006 Rapporter Share Skrevet 6. April 2006 Velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar