Djervekvinnen Skrevet 15. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2006 Nå er jeg så spent på hva svaret er på konkurransen. Jeg lot være å svare fordi jeg klarte rett og slett ikke å bestemme meg. valget stod mellom to raser. (og jeg ville ikke bruke så mye penger på å svare begge deler) Så jeg lurer på hva svaret er! Får håpe det ikke var noen av de jeg tenkte på da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowDOG_ Skrevet 15. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2006 var det den med den svarte vofsen? Var vel en manchester terrier eller dverg pinscher? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 15. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2006 Riktig svar vil komme idag klokken 8.00 stadig mulighet til og delta altså! Kan si så mye at av alle som har stemt har EN riktig svar. Gode muligheter til og vinne hvis du klarer og gjette riktig svar altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 15. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2006 Ja okei da.. må jo ha litt spenning på en Onsdagskveld! Så da får vi vel bare krysse fingrene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 15. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2006 Hey... kan vi ikke vente til 20:30 da? For da er jeg hjemme også Espen... Vi sender vel en melding til den som har vunnet slik at vi får Nicket vedkommende bruker på forumet...? ja, kan vi ikke vente til 20:30? Da er idol ekstra ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 15. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2006 Hehe.. Ja vi trekker vinneren klokken 20:30 da .. Etter idol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 15. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2006 ja NÅ er jeg nysgjerrig her, og speent da *hviske svaret i øret mitt?* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 15. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2006 30 minutter til svaret kommer. Stadig gode muligheter til og vinne hvis du vet riktig svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 15. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2006 Prøvde flere ganger jeg, synes det var fine premier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowDOG_ Skrevet 15. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2006 Nærmer seg nå. Er ikke med pga null kr på mobilen men er likevel spent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 15. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2006 Hvem vant? Hvem vant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 15. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2006 Ja venter spent nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 15. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2006 Riktig svar var Manchester Terrier. Vinneren blir kontaktet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 15. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2006 bah, og jeg som utelukka Manchester Terrier fordi den ikke har ståører! Blir det flere konkurranser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowDOG_ Skrevet 15. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2006 Viste det! Skulle ha sendt melding. Var enten manchester terrier eller dverg pinscher men siden m.terrieren er sjeldnere så følte eg det var den. Gratulerer du som vant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 15. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2006 Æsj. Jeg trodde ikke det var den ihvertfall. Jaja shit happens. Må jo ha litt spenning i hverdagen selv om det kan gi sure bivirkninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 15. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2006 Det blir nok flere konkuranser ja Dere får vite vinneren så snart vi får svar oss henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 15. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2006 Gratulerer Nina! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 15. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2006 Grattis Nina ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowDOG_ Skrevet 15. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2006 Henne!! Hah!! Du avslørte deg. Nina? Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 15. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2006 Det var det jeg trodde, men sendte ikke inn fordi jeg ikke har penger på mobilen nå. Grattis Nina! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 15. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2006 Henne!! Hah!! Du avslørte deg. Nina? Gratulerer! Gjorde visst det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 15. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2006 Jeg svarte også manchester terrier, men jaggu ble Nina trekt ut! Gratulerer Nina! Kanskje jeg vinner neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 15. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2006 Takk alle sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 15. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2006 Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar